Bedankt voor jullie tips ik zal er zeker wat mee gaan doen.. ik weet ook wel dat een kindje geen strakke tijden heeft maar mijn zoontje is 12 weken lang een huilbaby geweest en dan bedoel ik ook echt een huilbaby we hadden geen moment rust en hij was ook niet te troosten elke dag weer 12 a 13 weken lang...
ik heb hem in mijn dromen toen die tijd al een paar keer uit het raam gegooit en andere vervelende dromen gehad.. mijn relatie stond ook erg te wankelen en we hadden geen moment rust en vroegen ons af waar we aan begonnen zijn..
Nu is het gelukkig over en hij heeft nu voldoende rust en wij ook en we genieten er nu van.. daarom benik een beetje bezorgd over hoe ik dit allemaal moet doen omdat het nu zo goed gaat..
over het vermaken de ene dag kan hij goed met zichzelf spelen en de andere dag moet je constant bij hem zijn en met hem spelen anders huilt hij en ik weet dat dat niet zon grote ramp is maar ik heb al gehuil voor een heel jaar gehoord en het doet me gewoon pijn als hij weer huilt..
de zwangerschap was een complete verrassing maar uiteindelijk toch blij dat we het gedaan hebben ik had nooit geweten dat ik me zo kon hechten aan iemand de (moedergevoelens) ik dacht dat ik ze niet bezitte maar echt wel .. ik moet nog steeds in een ritme komen mijn zoontje niet zo erg als mij maar ik klinkt raar maar ik ben het nodig dus vandaar dat ik wel wat adviesen kan gebruiken in ieder geval bedankt voor jullie tips..