van 5 naar 4 voedingen proberen

Hoi vandaag contact gehad met het CB. Als wij kyan savonds zijn 5e fles moeten geven, moet ik hem wakker maken en heeft hij ruim een half uur nodig om deze fles met huig en muig leeg te drinken. Nou gisteren dacht ik, ben er klaar mee.
Hebben al af en toe 4 flessen gegeven, maar durfde de flessen niet zomaar op te hogen. Nu in overleg met het CB ga ik de flessen naar 180 ophogen en dan 4 keer geven. Hij groeit goed, en zij vind het geen probleem. (erg fijn)
Ben benieuwd hoe hij dit gaat vinden, als hij het niet pikt, dan komt hij vanzelf weer in de nacht.
Ga proberen dan de laatste fles om 21 uur te geven. Kijken hoe het gaat dus. Ben benieuwd.

Wie doet dit ook al 4 flessen, en wat is jouw schema dan?

x yvonne

Jeetje 4 flessen ik geef nog steeds 6 voedingen, er is hier dan ook nog steeds geen schema daar gaan we in juli aan werken. Hier wel ook hetzelfde probleem met de laatste voeding, maar als ik die oversla komt hij lekker om 2a3 uur snachts.

O wat goed! En fijn dat ie zo goed groeit. ik zit net als lieloe ook nog op 6 voedingen. wel elke dag hetzelfde ritme nu en.vind het prima.. in de ochtend zit er iets meer tijd tussen en.eind van de dag zitten de laatste 3 vrij kort op elkaar. Maar als ze het nodig heeft kan ze het lrijgen! En inderdaad als kyan het er niet mew eens is laat ie jet wel merken!

Ojee, nee wij hebben al een paar keer 4 flessen gegeven en dan was de laatste fles om 20uur en dan moesten we hem wakker maken om 5 uur. We hadden zo iets anders zit er wel heel lang tussen.
Maar wie weet komt hij wel in de nacht, dan weten wij dat hij die voeding nog nodig heeft

x yvonne

Ja inderdaad. als hij honger heeft laat hij het echt wel horen. ik geef borstcoeding en.ze komt rond 6-7 uur, 10 uur, 1-2 uur, 4 uur, 7uur en dan maak ik haar tussen 22 en 23 uur weer wakker anders komt ze midden in de nacht. gaat zo al wel een tijdje goed. af en toe komt ze wat vaker met dit warme.weer..

Kan prima hoor ik zit ook al op 4 voedingen geef tussen de 150-200 per keer net hoeveel ze wil.
6 uur, 11 uur, 16 uur, 20 uur ongeveer. Kan wel is een uurtje verschillen.

We schipperen tussen 4 of 5 flessen van 180. Eigenlijk krijgt ze er altijd 5 maar moeten we haar echt wakker maken. Ik slaap dan en ze drinkt m altijd snel op zegt mijn man. Als wij niet wakker worden slaapt ze ook gewoon door. Gister van 18 - 6 geen melk, maar wel gespookt tot een uur of half 9. Manlief had zijn wekker gezet maar door geslapen en zo ook mevrouw. Eigenlijk durven we de fles niet zo goed te schrappen rond 0.00 bang dat ze toch wakker wordt. Ach over twee weken weer werken, dan gaan we weer rommelen met de flestijden.

Terug
Bovenaan