van 5 naar 4 voedingen proberen

Wij zitten hier op 5 x 180/6 forte en ze drinkt ze op de laatste na allemaal leeg. De laatste krijgt ze om 22u ongeveer en slaapt dan tot 8u de volgende morgen. Er zit wel meer tussen dan eigenlijk mag maar ik maak haar niet wakker voor de voeding, ze trekt t prima en groeit goed.

xx

hoi succes

hier een poging gedaan maar nog niet gelukt hihihi
het is nog 8-2-16-20 en nachts ergens tussen 5 en 7
maar ze drinkt nu wel vaker flesjes van 180+
alleen is ze nog lekker eigenwijs dus wij gaan weer met haar ritme mee hihihi

ben benieuwd of jouw kereltje er al in mee gaat
succes

Pfoe, wat drinken jullie kindjes weinig (als in minder vaak) zeg.. Hier ons 9 weken oude dametje maar die drinkt nog minstens *moet even tellen hoor, doe ik normaal niet* rond de 10/12 voedingen op een dag, vooral met deze hitte. En dan komt ze 's nachts met dit weer ook minstens 2 keer 's nachts en anders nog 1 keer 's nachts..
Wat een verschil dan met de 4 tot 6 voedingen die ik hier hoor.

Luana zit ook nog op 6 voedingen en ze is maandag 3 maanden. Ze krijgt nu 6 flessen van 150 en die gaan op 1 of 2 na helemaal op! Gisteren voor het eerst 5 flessen met een kleine flesje van 60 ml tussendoor. Wij geven nu om 6.30-10.00-13.00-16.00/17.00. Als ze om 16.00 komt dan wil ze om 18.45 ook weer een fles. Als ze tot 17.00 slaapt dan komt krijgt ze om 19.30 een klein flesje tussendoor en dan om 21.30 altijd de laatste. En dus slapen tot 6.30 en weer slapen tot 10.00! Een fijn ritme hoor. 4 flessen duurt hier dus nog wel even haha.

Liefs ciomama

hier nog een slaper, onze meid krijgt rond 21 uur de laatste bv en dan moeten we haar om 8 uur echt nog wakker maken, maar nu vond ik dit veel telang er tussen dus we pakken haar nu rond half 7 of zou het wel zo lang mogen??
ze is nu 12 weken

groet

Volgens mij mag dat wel. Luana kreeg gisteren om 20.30 de laatste fles en sliep toen door naar 6.30. Is ook 10 uur en ze is morgen 3 maand, dinsdag 13 weken. Bij mij op het cb is het geen probleem, zolang ze overdag maar goed drinken en de minimale hoeveelheid naar binnenkrijgt.

Liefs ciomama

We hebben onze Keiran al snel forte gegeven, omdat hij zo weinig tijd tussen de voedingen bleef houden (2 a 3 uur dag en nacht). Forte is anders van samenstelling en heeft niet meer calorien dan normale voeding, maar een baby kan er langer verzadigd op zijn. Keiran is 12 weken oud en krijgt nu 5 voedingen van 180/6 ; 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00. De laatste fles in soms wat later. Het is maar net hoelang hij dan slaapt. Als het heel erg warm is, dan krijgt hij een beetje water tussendoor.

Terug
Bovenaan