quote: Mama Britt schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2005 17:47:11&apos😉);
Hoe krijg je je kindje zover dat hij overdag in zijn bedje slaapt? Jelte (donderdag 4 weken) wil alleen maar in mijn armen slapen - als hij dan eenmaal heel diep slaapt, wil het nog wel eens lukken hem op bed te leggen, maar meestal wordt hij dan weer wakker. 's Nachts gaat het wel goed gelukkig. Maar nu ben ik zover dat ik met hem mee wil gaan rusten als hij overdag gaat slapen en dat doet hij dus niet...
Hoi Britt,
Mijn zoontje is nu 5 maanden en ik herken je verhaal heel goed. Lars is vanaf dat ie geboren is een enorm druk mannetje met een eigen willetje. Hij is zo druk dat ie net als jouw Jelte overdag niet in slaap viel behalve in mijn armen. 's Nachts was er geen probleem omdat er dan minder drukte en geluiden om hem heen zijn.
Het consultatiebureau heeft toen Inbakeren geadviseerd. 2 doeken die je gewoon bij de thuiswinkel kan kopen, daar wikkel je Jelte in. De eerste keer zal Jelte het verschrikkelijk vinden omdat hij gewent is lekker met zijn armpjes te kunnen zwaien. Maar de tweede keer wordt het minder en de derde keer nog minder. Wij zijn begonnen hiermee met 4 weken en zijn doorgegaan totdat ik weer aan het werk ging en Lars naar de oppasmoeder. In het begin gaat alles tegen je moedergevoel in maar zodra je ziet dat je kindje er lekker door slaapt ben je alles vergeten.
Succes Tessa