Van daag is rood de kleur wat uit jou komt,,,,

Ja hoor en het is weer sow ver het is weekend bijna als gleden week en ik bloed weer,,,,,voeden week was het rosé en toen wat meer,,,en nu flats in een x rood,,,,,en toen weer te veel emotie er bij en daar ging ik weer. leek wel een klein kind pppfff ben nu weer rustig,,,,ga maandag ff de gyn bellen dat ik een week eerder wil voor de echo (als het kan ) en anders maar weer een bloed test ( zei de gyn ook laats tja en weer een bloed test doen ja schiet ook niet op en is zonden,,WAT BETAAL TOCH (ziekenfonds) ook als is ze heel relax de gyn van mij ) maar ik kan niet meer w8 meer als 14 dagen trekt het niet meer. ben bijna bang dat ik derpi woord,,,wtf zit ik egt niet op te w8 thanxs meiden voor het luisteren (lezen) en trouwens nog een fijn weekend hoor die van mij is al begonen en de lol er af!!!!

Liefs deza,,,,,ik haat rood egt,,,,,,,:(((((

Hai Deza,

Ik wil toch even reageren op jou bericht(jes) ook al begrijp ik ze niet helemaal goed. Jij bent op dit moment toch in verwachting? Althans dat begrijp ik uit je vorig schrijven.....maar als je zo heftig bloed dat je er mentaal aan onder door gaat, waarom heb je dan niet eerder contact gezocht met je gyn? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar ik zou, als ik jou was al veel eerder stappen hebben ondernomen zodat je meer zekerheid hebt want zoals ik het lees is het behoorlijk heftig!

Sterkte! En probeer een beetje te ontspannen, de stress en paniek waarin je al je berichten schrijf kan voor je mentale en fysieke gezondheid ook niet goed zijn.

Good luck! Liefs Lynn.

Ik sluit me helemaal aan bij wat Lynn zegt, met een kleine toevoeging.
Ik denk dat je ook best wat meer op je gyn mag vertrouwen. Steeds opnieuw een bloedtest heeft idd weinig zin. Als er per direct iets te doen was aan jouw onzekerheid, had jouw gyn dat dan niet gedaan?

Of je moet bij je gyn wat meer op je strepen gaan staan of je moet je neerleggen bij wat je gyn zegt. Ik snap je onzekerheid, maar zo je er echt aan onderdoor. Ik krijg het idee dat je erg hysterisch bent en erg in je buien blijft hangen. Natuurlijk kan ik het helemaal verkeerd hebben, maar zo kom je over op mij in je berichtjes.
Pak jezelf weer bij elkaar en maak een lijstje voor je gyn met alle vragen die je hebt. Krijg je niet direct een antwoord? Zoek dan wat afleiding tot je een afspraak hebt. Jezelf zo opwinden zoals je nu doet maakt de situatie alleen nog meer onthoudbaar voor jezelf en je partner.

Liefs Daisy

Hoi daycey

Ja in verwachting maar velden week had ik last van bloeding eerst wat rosé teon weg en toen weer toen dacht laat ik het even aan kijken . Had me dr bij neer gelegt . En hier daar wat vertrouwen verzameld dat ik rustig was en even af leiding had ,,,,had mijn gyn al gebelt en die zei rustig aan veel driken (water) en thee en als je wil mag je moregn of over moregn bellen. Dus ik dacht weet je lukt wel toen 3 dagen ging ik bloeden en was rosé dus 2 dagen was ik gewoon ff in een dipie,

Tot dat ik van daag heftig bloed
Snapje en op me streep en staan je heb gelijk maar waaronder eerst alles op blazen als je het nooit mee heb gemaakt en ook als je meer info tot je beschikeng heb tog En ja probeer te onspanen geloof me thanxs

@ hoi daisy

Ik heb me zelf wel in de hand hoor aleen wat me heel ontzenuwde maak is dat heel veel Mesen om me heen en bergijp ke niet verkeer egt niet. die zijn of woorden zwanger en die willen het niet eens of ze houden het maar geven er niks om. Klink heel hard maar dat is wel het geval en ik probeer me van die mensen heel veel te houden oké en op het hysterisch ja vint ik nog al ver gaan . Ik blijf niet hange in mij buien ,,is nou niet dat ik elke minuut hier bent en meest ben ik niet in voor dit. Ik beboel op zn form voor dit voor antwoorden omdat somige mensen je dan in Een of ander hokje willen plaatsen .dat niet zo is dat heet...vooroordeeld zijn Al iemand voor oordelen ,,,,,voor wat

Maar iedereen ze meug ik ben blij dat ik hier ben op het form en dat zie ik tog wel als een uit laat klep voor mij maar ook voor andere en ook al zal ik of iemand hysterisch zijn dan heb je altyd steun hoer (lijkt) mij dan want daar is een form voor

Nou meid thanxs voor de antwoorden . Ben heel posetief maar ik heb mijn momentjes,,zoals iedereen

Fijne weekend en veel Leids deza

Dan zat ik er gelukkig naast met mijn idee over jou!

Even een tip: probeer wat punten te gebruiken in je stukjes en zo min mogelijk afkortingen. Jouw topics zijn nu bijna niet te lezen en dat maakt advies geven erg lastig. ;)

Fijn weekend nog!

Hoi daycey

Ja je mag altyd tegen iemand zeggen wat je dr van vint tuurlijk ,maar nou iemand gelijk te veroordelen . En dat ik soms niet te lezen of te bergijpen valt ( geen exsuce) maar soms ver anderd mjn iPad de woorden ,ik zal er bij na denk en aan de topics en ik heb ook de punt op scheven voor de gyn maandag en ik heb het er ook met mijn vriend over gehad zo van dat ik op mijn streepen moet gaan staan kwa gyn dank je wel eb hij vond dat het wel zin heeft ik boedoel ook de antwoorden hiero ,,, dus thanxs daar voor

Ben helemaal helder ....

Liefs deza

Ik zou die Ipad echt aanpassen. Dit is zo onduidelijk allemaal wat je typt.. Ik kan het in ieder geval niet volgen. Misschien kan de woordherkenning uit??? Als dat het is tenminste..? Succes...

Nou zo fout staat het er toch niet ppffff

Heb wel erger gezien hier

Maar ja altyd baas boven baas

(en als je dr echt niet uit komt , wat er staat
Hou het dan lekker voor je)

En oh ja (voel je niet gelijk aan gesproken)

In het algemeen hoor DAMES,,,,

Liefs deza en ja mijn HORMOONTJES staan ook aan fijn weeken

Volgens mij is beter als ik hier weg gaat en een andere zoekt.... Pppff zo typerend

Terug
Bovenaan