Van daag is rood de kleur wat uit jou komt,,,,

Ik ben zelf ook geen spellingskampioen, maar jij zei dat het aan je Ipad lag. Lijkt me simpel op te lossen..
En als ik je posts niet begrijp ga ik dat niet voor me houden. Je post je verhaal hier om reacties te krijgen lijkt me. Maar wanneer je niet te begrijpen bent is het lastig reageren voor mij. Dus ga ik dat dan ook niet meer doen.

Hai Deza,

Wilde toch nog even reageren: we zijn hier allemaal om elkaar te helpen maar het is gewoon een feit dat je berichtjes lastig te lezen zijn en dat zorgt ervoor dat de meeste dames niet reageren!

Ik vind overigens je laatst geposte berichtje wel een beetje hard! Begrijp dat je last hebt van je hormonen maar we zitten hier niet op het forum om elkaar verwijten te maken en als het aan je Ipad ligt (die ik zelf ook gebruik en nergens last van heb) dan zou ik even kijken of je het kan verhelpen,is voor jou en ons denk ik beter!

En als je je niet prettig hier op het forum voelt dan moet je zeker een andere site zoeken waar je gevoel beter bij is maar je moet het niet zien als een aanval naar jou toe. De waarheid mag ten alle tijden gezegd worden!

Ik hoop dat je bloeden nu minder is of helemaal weg en ik wens je succes en het aller beste in de toekomst. Hier laat ik het ook bij!

Gr Lynn.

Jammer dat je het op deze manier af laat weten, deza.
Lezend is het altijd lastig om een goed beeld te krijgen van iemand, dus kun je er idd wel eens naast zitten.
Het zijn puur tips die hierboven staan van de meiden, maar die blijkbaar als kritiek door jou worden opgevat.

Misschien is het voor jou idd beter om een ander plekje te zoeken waar je je wel op je gemak voelt. Ik zal dan ook niet meer reageren daar het goedbedoelde advies niet als zodanig wordt gezien.

Veel succes in de toekomst en ik hoop dat je snel je wondertje op de echo kunt bewonderen!

Daisy

Wat een gedoe, zoals deza weet snp ik er ook niets van wat ze schrijft, alles zo aan elkaar, is zo jammer, want iedereen moet zn verhaal hier kwijt kunnen, maar wel natuurlijk begrijpbaar en leesbaar voor anderen die je kunnen helpen met dingen waar je mee zit en dat stukje begrijp je denk ik niet, de meiden hier willen je alleen maar helpen, en dat kun jij alleen maar oplossen door iets duidelijker te schrijven.

Hoop dat je dat begrijpt.

Hoi Deza,

Ik sluit me bij de meiden aan, wat betreft de adviezen en de woordenspelling.
Ik kan je één ding zeggen, als mijn dat zou overkomen met die bloedingen en ik zou zwanger zijn (was het eindelijk maar eens waar) dan ging ik naar de gyn. toe en ik ging er niet eerder weg voordat ik wist wat er met mijn lichaam en mijn kindje aan de hand was.
Maar ik wens je veel sterkte toe.

Groetjes pxdt44

Jeetje........Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heb gereageerd, omdat ik er gewoonweg niets van begreep. Sorry.

Ik wens je alle goeds voor de toekomst en veel sterkte.

Liefs Anna

Hoi Deza,

Ik heb ook al een aantal verhalen van jouw gelezen hier en ze zijn steeds zo onduidelijk dat je het eerst 3 keer moet overlezen voordat je ze snapt.Heb ik al eens eerder geschreven in een vorig verslagje van je!!!!!!!! ;-)

Ik vind het wel vervelend dat het je niet mee zit,en hoop dat je snel de uitslag krijgt of je nu wel nog zwanger bent of dat het fout is gegaan.Er is niks zo erg als in onzekerheid leven.

En als je ergens mee zit moet je altijd even naar de vk bellen die moeten je ten alle tijden helepen als je met vragen zit.

Heel veel succes!!!!

Ik mag me er misschien niet mee bemoeien, want ik hoor hier niet helemaal. Maar wil toch wat kwijt!

Deza, wie denk je wel niet dat je bent!!!
Je moet geen onrust zaaien op dit forum!
Deze meiden zijn allemaal oprecht en steunen elkaar door dik en dun!! Het zijn pure vrouwen die een zeer gevoelig onderwerp met elkaar gemeen hebben en delen!! Daar mag je absoluut niet zo mee omgaan!!

Ik hoop dat alles goed gaat in deze zwangerschap!! Maar kijk uit hoe je met mensen omgaat!!

Terug
Bovenaan