Van de een op de andere dag.....?

Wat hier nou aan gebeuren is, opeens:

Sophie wil geen luier meer aan en is overdag gewoon droog, geeft zelf aan dat ze naar de wc moet en (ik lach me 'n ongeluk): ze wil een krantje als ze gaat poepen en eist dan ook dat ik het toilet verlaat..... Moet toch niet gekker worden.

En als we dan toch bezig zijn: ze is gisteren gaan slapen zonder speentje, zomaar. Geen kik gegeven. Vanochtend was ze wel al vroeg wakker en huilde ze wel heel zielig dat ze haar speentje terug wilde, maar ze was ook snel weer getroost.
Nu ligt ze erin, weer zonder speen en hoor ik haar wel nog rommelen (maar dat doet ze ook mét speen), maar ze vraagt er niet naar.

Als dit doorzet en ik (met m'n weke moederhart) dit volhou is ze een jaar (!) eerder dan Gijs met zindelijk worden én met speentje eruit. Men, wat wordt ze toch gauw groot zo, mijn kleine (en laatste) kindje........

Nou, ik wilde eigenlijk maar even laten weten dat ik écht erg trots ben op de kleine dame hahaha. En dat ze dat little pony spel (echt geweldig, nu te koop bij het kruidvat met  paard en kam erbij) meer dan verdiend heeft!

Liefs
Susan

Hey Susan!

Je bent met recht een trotse mamma hoor! Wat stoer van haar, alles tegelijk! Ze denkt natuurlijk: als ik dan toch een grote meid moet worden, dan maar meteen goed! En ze heeft natuurlijk een goed voorbeeld aan die lieve broer van d'r

Ga maar snel de Little Pony-set halen, want die heeft ze idd verdiend!

Dikke knuffel van Cissy

Die Sophie, wat een knappe meid is het toch! Ga maar snel die My Little Pony halen.
Dat heeft ze dubbel er dwars verdient. En dat boekje op de wc, zo herkenbaar, hier zit madam vaak met een boek of blaadje. Maar nog gezelliger vindt ze het als je erbij blijft, ehhhh ja dan ben je zo 20min verder. Dus helaas voor mevrouw ze roept maar als ze klaar is :)

Hier was Tess ook van de ene op de andere dag zindelijk, dag en nacht en bedacht dat ze dan ook maar kon gaan fietsen op haar 3-wieler! Tja meiden!

Nu 3 maanden later hebben we alleen een wc probleempje, ze heeft een keer of 3 over de rand geplast en durft nu niet meer op de wc en is weer op het potje. We geven het even een weekje rust en dan gaan we weer op de wc (hopelijk).

Geef haar maar een dikke knuffel!

Liefs  Nanda

Wat knap zeg, van je meiske!! Groot gelijk dat je flink trots bent. En een kadootje heeft ze zeker verdient!!

Vind toch dat onze "ukkies" momenteel hard gaan hoor!

Liefs Annemarie

Lieve Sophie,

Je weet jouw mama toch maar weer flink te verrassen, hahaha!! Maar ja in de broek plassen is ook voor babietjes, niet waar!! Laat het Siebe maar niet horen dat ik dit zeg!! Overigens wilde hij gisteren zomaar op eigen beweging op het potje plassen en na 3 keer op aan leggen, had hij toch een grote plas gedaan!! Hopelijk kunnen wij ook van de zomer zeggen dat we geen luiers meer nodig hebben!!

Kei goed hoor en veel  plezier met je Little Pony spel. Mag ik er ook een keertje mee komen spelen? Lijkt me een erg leuk spelletje!

Dikke kus voor jou en jouw mama (en Gijs natuurlijk),

Fonske

wauw, wat een heerlijk bijdehand grietje zeg.
geweldig dat ze dit doet en wat scheelt dat een hoop strijd als ze het nu zelf wilt.
Wees maar trots en inderdaad....dat little pony bling bling...verdiend!

groetjes Pascal

Terug
Bovenaan