Van de een op de andere dag.....?

Wat goed zeg! Het interesseert Thomas helemaal niets... Speelt ook mee dat ie weer gruwelijk last heeft van zijn poeperd en zijn keutels er weer niet uit duft te duwen, boehoe, boehoe.   Maar ik hoop ook op de zomer hier dan maar, is mama lekker lang thuis en heeft ze alle tijd om die keutels naar buiten te praten!
En ik vond Sophie in Houten al zo'n grote meid... ( snap je wat ik bedoel??)
thomas is echt nog zo'n heerlijk krielkipje namelijk, hahahah!
Goed verdiend hoor dat my little pony spel.

Liefs, marieke

Wauw Susan, wat is het toch een vlotte dame!!!
Op de een of andere manier verbaasd het me niet, het past wel heel erg bij Sophie vind ik. Ze is met alles best vlot en ik kan me zo voorstellen dat ze ineens dacht dat die luier aan je billen toch ook niet echt lekker zit en dus net als papa, mama en haar grote broer best naar de wc kan gaan, met een krantje hahaha...dat deed Roos in het begin ook.
Nou geniet ervan en we komen wel een keertje spelen!!! en ik ga zo ook even naar de kruidvat.

liefs Daniëlle.

En ook nog zonder speen, wat zul jij verbaasd zijn  van dit tempo!

Wow lekker zeg, knap van d'r! Wij zijn ook druk bezig, maar het wil nog niet altijd lukken op het potje. Super dat ze het zo snel  en zonder oefenen oppikt! Ik hoop dat ons het in de zomer ook gaat lukken.

Geniet van je lekker  "grote" kids.

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare  

Wat super knap van haar zeg..............dan verdien je zeker een cadeautje.

Tess plast ook af en toe op de wc (poepen niet) maar nog lang niet zo dat ze zonder luier kan. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt mee bezig ben. Als het komt mooi en anders doen we deze zomer een poging.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan