van de ene op de andere dag opgeblazen...

hey,

ik wacht morgen nog even af sowieso... ze hebben onweer en regen voorspelt (WAAR BLIJFT HET???) dus dan zou het af moeten koelen lijkt me...
Vannacht met voetjes omhoog scheelde wel iets... kon vandaag iig gewoon lopen zonder dat het zeer deed :)

Liefs,

T

oh zo herkanbaar dit!! Ik had ook nergens last van en ineens...dikke enkels! Bah! Blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Zou wel door het weer komen, het is best warm en vochtig buiten. En we zijn nu natuurlijk ook al langer zwanger dan toen het in juni/juli zo warm was.
Ik heb mijn hele zwangerschap al een normale bloeddruk, dus kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt. Dus ik gok het weer. Dus kunnen we PLEASE regen krijgen en veel wind (sneeuw en ijs mag ook best wel even)
Liefs Maartje

hmm...

vocht is wel iets minder geworden gelukkig!
Maar merkte vandaag bij pedicure, dat er toch wel wat zit, tenen waren erg gevoelig...

Heb de vk maar niet gebeld.. merk dat ik nu vooral aan het eind van de dag last heb, dus dan heb ik waarschijnlijk gewoon te weinig met mijn voetjes omhoog gezeten...

liefs,

T

ps. het heeft hier veelste weinig geregend/afgekoeld... waar blijft de rest??? hier alleen maar storm...

Terug
Bovenaan