Van een positieve test naar een negatieve test..

<p>Afgelopen zondag dan eindelijk de test datum, wihOehh positief (die dag wel 4 testen gedaan) !! Super blij, eindelijk. Toch kon ik het nog steeds niet helemaal geloven en heb ik vandaag nog een test gedaan, uit eindelijk weer 4 want wat een teleurstelling.. negatief! Ik voel me goed, geen buikpijn, geen bloedingen wie heeft dit ook wel eens gehad en hoe is dit afgelopen? Benieuwd naar jullie verhalen!</p>

Hey ! 

Hier precies het zelfde gehad ... test van CB digitaal gedaan ... 1-2 weken zwanger ! dag erna weer getest weer zwanger! Halve week later weer met CB digitaal getest.. niet zwanger ... weer getest en weer niet zwanger.... zat niks anders op dan afwachten had niet gebloed niks... 9 dagen later gigantische buikpijn en gelijk daarna gaan bloeden en idd zo erg bloeden dat het geen gewone ongesteldheid was maar dus een miskraam ...wens je heel veel sterkte ❤ en hoop voor je op een wonder dat er niks mis is... 

Bedankt voor je lieve reactie! Wat ontzettend naar en verdrietig dat het bij jou is mis gegaan, hopelijk heb je gauw weer meer geluk! ? Hoeveel dagen na de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen kreeg je echt de miskraam? Uiteraard hoop ik nog steeds op een wonder maar heb weinig hoop.

Terug
Bovenaan