Van een positieve test naar een negatieve test..

Ja dat is bij mij allemaal 1 groot raadsel hi hi pas begin januari mijn spiraal er uit laten halen... toen gelijk al zwanger.. en kreeg toen mijn miskraam dus heel mijn cyclus heb ik totaal geen idee van ! Het bloeden begon bij mij 9 dagen na de negatieve test.. 

Dankje wel... al hoewel ik eigenlijk nog helemaal niet mag klagen... als ik zie hoe lang sommige mensen al bezig zijn voor een kindje... maar als het zo is dan doet het toch heel veel pijn als je het weer kwijt raak ...

Ik heb dit ook gehad. Na 10 maanden EINDELIJK zwanger... 3 testen gedaan met 3 dagen overtijd. POSITIEF! Na een aantal dagen wilde ik toch even weten of het goed zat. Negatief. Nog een test gedaan: negatief. 's avonds begon het bij mij al: een vroege miskraam en bloeden. Helaas het mocht niet zo zijn...
Moet zeggen dat de streepjes op mijn testen ook wel erg licht waren. Zat denk al niet goed. De maand erop was ik direct weer zwanger! En een dikke knaller op NOD. Nu inmiddels bijna 21 weken ;)

Hier had ik op mijn nod (een dinsdag) meerdere positieve testen. Na de bloedtest wist ik dat het verkeerd ging aflopen, dus afgewacht. Op vrijdag waren mijn testen al zo goed als negatief geworden, maandag beginnen bloeden. Bij mij zat er tussen de negatieve test en bloeding dus 3 dagen.

Terug
Bovenaan