A
Anoniem
Guest
Leuk te lezen dat jullie je allemaal prettig voelen bij het parttime werken. Ik heb er nu nog meer zin in. Ik begrijp nu echt niet meer dat ik het vorig jaar zag zitten om met een pasgeboren baby full-time te gaan werken. Het ging wel hoor, onze dochter heeft er helemaal geen last van en heeft het ontzettend naar haar zin bij papa en de opa's en oma's, alleen mama...die heeft inderdaad het gevoel dat ze heel veel mist. Toen ik nog geen kindje had dacht ik daar anders over. Veel makkelijker! Nu mis ik haar echt en baal ervan als het mooi weer is, want dan wil ik graag met haar naar buiten of lekker met haar spelen. Nu kan ik er tenminste echt van gaan genieten.
De gevolgen van parttime werken > dat je op je werk dingen mist en tijd steekt in overleggen was voor mij juist een reden om fulltime te blijven werken...maar nu mis ik liever veel op mijn werk dan van mijn kind!!
De gevolgen van parttime werken > dat je op je werk dingen mist en tijd steekt in overleggen was voor mij juist een reden om fulltime te blijven werken...maar nu mis ik liever veel op mijn werk dan van mijn kind!!