Mijn vriend en ik wonen samen met onze twee kinderen dochter van 5 jr. en onze zonn van 5,5 mnd. En vrijdag gebeurde het onverachtse hij ging s'morgens werken en s'middags belde ik hem op zijn gsm maar die stond uit dat vondt ik al raar gsm staat nl. nooit en de batterij had hj de vorige dag opgeladen. Om 9 uur was hij nog niet thuis ik maakte me hartstikke zorgen. En toen om 09:30 ging de telefoon politie dat hij bij een routine controle was aangehouden en dat hij nog boetes van 6 jr geleden had openstaan, hiervoor hebben ze hem meegenomen naar het bureau. Veel meer hebben ze niet gezegd ik moest de volgen de dag maar naar het bureau komen, toen ik daar kwam heb ik zijn advocaat gesproken en kreeg ik de schrik van mjn leven er stond 2900 euro open voor boetes, dat is betalen of 98 dagen zitten!!! maar dat was nog niet alles er stond ook nog 312 dagen open voor boetes die niet meer betaald konden worden!!! Ik was als versteend dit is een nachtmerrie, ten eerste heb ik geen 2900 euro en ten tweede hij gaat bijna een jaar weg. We waren zo gelukkig met zijn viertjes, wat moet ik in godsnaam mijn kleine meid vertellen ze vraagt de hele dag naar papa en dat ze hem zo mist , ik heb haar verteld dat papa ziek is en in het ziekenhuis is. Ik weet niet meer wat ik moet doen hij zorgde voor ons ik moet nu snel werk gaan zoeken want ik heb allleen nog maar geld voor deze maand de rekeningen te betalen. Wat meot ik iedereen gaan vertellen waar hij is , ik heb het mijn ouders wel verteld, zij reageerden geschokt en zij kunnen mij financieel niet steunen.En ik wil niet dat mensen een vooroordeel over hem hebben hij is zo 'n goede vader hij was er altijd voor ze en werkte hard voor zijn gezin we kwamen niks tekort. Ik voel me zo alleen ik ben zo verdrietig en het moeilijkste is je kunt net instorten je moet sterk blijven voor je kinderen.
Ik heb hem sinds vrijdag niet meer gezien ik kan hem gelukkig morgen bezoeken, ik wil hem zo graag vasthouden ik weet niet hoe ik dit jaar moet doorkomen. En mijn arme kindjes toch.
ik moest het gewoon kwijt want dat kan ik nergens.
Sorry hier op het forum horen mooie verhalen niet zo een als dit.
Ellen
Ik heb hem sinds vrijdag niet meer gezien ik kan hem gelukkig morgen bezoeken, ik wil hem zo graag vasthouden ik weet niet hoe ik dit jaar moet doorkomen. En mijn arme kindjes toch.
ik moest het gewoon kwijt want dat kan ik nergens.
Sorry hier op het forum horen mooie verhalen niet zo een als dit.
Ellen