van gelukkig gezinnetje naar alleenstaande mama van 2 kindjes

Wat erg voor je zeg! Heb erg met je te doen!
Denk aan je!

Liefs Annemarie

Ps: sorry, maar met je man heb ik niet echt medelijden, vind het lullig dat je er op zo'n pijnlijke manier achter moet komen.

Jeetje meid, het lijkt wel of je in een -slechte- film bent beland.
Wens je heel veel succes, het forum is niet alleen voor leuke dingen, dus lucht je hart als je daar behoefte aan hebt.

groetjes Danielle.

wat lief van jullie al deze reacties daar heb ik echt steun aan!!!

Esmeeke bedankt voor de informatie ik heb inderdaad al aan de advocaat om een betalingsregeling gevraagd maar dat kan niet meer omdat hij inderdaad nooit gereageerd heeft op al deze dingen en buiten het geld staan er nofg eens 312 dagen gevangenisstraf die boetes kunnen niet meer betaald worden, alleen die 2400 euro die staat gelijk aan 98 dagen , en dan is er nog een bedrag van 440 euro en die moet betaald worden dat is van die gijzeling houden max 3x of zoiets. Kijk als het alleen het geld betalen en mijn man weer thuis hebben dan pakte ik gelijk een lening maar als er nog eens 312 dagen buiten omstaan, zegt de advocaat dat het geen nut heeft om het te betalen, alleen die 440 euro wel betalen.
Ht is allemaal ook zo ingewikkeld ik heb hier geen verstand van alleen verdriet.

Ellen

Terug
Bovenaan