Van het kastje naar de muur gestuurd worden

Hoi Marielle,

Wat vervelend voor je dat het even niet zo goed met je gaat. En wat vaag van je dokter zeg.... Inderdaad moet je toch goed fit zijn bij je puber peuter!
Ik hoop dat je snel verder geholpen wordt en dat je daar wat aan hebt!
Word maar weer snel de oude Marielle toch!?

Heel veel succes en sterkte met alles!
Liefs Kim

Hoi meiden,

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties.
En jeetje ik zat met verbazing te lezen over bureau jeugdzorg zeg!!!
Nou daar heb ik gelukkig ook geen contact mee opgenomen. Ik heb gewoon weer contact met het cb gehad en 18 mei kan ik terecht bij een orthopedagoog. Kijken of die mij even verder kan helpen.
bedankt voor jullie steun.

liefs marielle

Hoi,

Ik ben het helemaal met je eens, dat is echt rotzooi, wat denken die artsen wel niet! Geef haar maar een pilletje!!
Wat fijn dat je bij het cb wel gehoord word!
Ik heb  goede ervaring met  bachbloesem (rescue) dit helpt voor rust en ontspanning, dit hebben ze bij veel drogisterijen, zit geen rommel in, is natuurlijk en ook yordi mag dat hebben, is misschien fijn als jullie beide zo'n dag hebben!
Nou veel succes en ik hoop dat je je snel beter voelt!
En frisse lucht doet natuurlijk ook wonderen, ga lekker met yordi naar het bos of de speeltuin dan heb je vaak geen kind aan ze!

Liefs MJ

O trouwens, heb je geen natuurstenen winkel in de buurt?!
Ruwe rozekwarts en een bergkristal in je huis leggen kan ook voor wat rust en positieve energie zorgen.
Als je die koopt moet je ze wel eerst 10min afspoelen onder water! heel belangrijk en dat regelmatig herhalen!

Succes MJ

Hallo Marielle

Ik herken je verhaal wel. Maar ik heb totaal geen hoog petje op van de proffessionele hulpverlening ze hebben het maar uit een boekje. Niet allemaal natuurlijk. Zoals ik bij maatschappelijk werk zat zij zat zelf  in   een scheiding terwijl ik met een afrikaan ga dat ik een minderwaardigheidcomplex zou hebben snap jij dat. Word er gevraagd van een ortho-pedagoog toen was ik nog een kind waarom rouwen jullie zo lang ik was toen nog maar 13 dus meid verwacht er niet teveel van.
Je bent een sterke meid je komt eruit en ja de overgang van 0 tot 1 jaar is niet zo pittig als dat van 1 tot 2 jaar de opvoeding. Je doet het prima je bent een toppiemoeder en een toppiemeid. Ik heb ook ooit prozac voorgeschreven gekregen van de huisarts omdat ik niet lekker in mijn vel zat ik heb het ook niet genomen. Ze schrijven het nogal makkelijk uit dan is het probleem verholpen echt niet het probleem is er dan nog steeds. Hou je zelf niet van sporten of zo ga wat leuks voor jezelf doen en eventueel iets wat je samen met yordi kan doen of juist gewoon een uurtje sporten voor jezelf of twee daar kan een mens ook van opknappen. Want je leven is nou volkomen veranderd dan voor je zwangerschap dat kan ook een behoorlijke impact geven. Ik ging naar een sportschool waar kinderopvang was toen ik alleen milton had en die bracht ik daar naartoe of naar mijn moeder maar nou met twee lukt dat niet straks na de grote vakantie als milton naar school ga. Meid heel veel sterkte je komt er wel. En je weet het je kan altijd je ei hier kwijt .
groetjes lisette

Hey Marielle,

Wat goed van je dat je hulp bent gaan zoeken!!!
Maar wat belachelijk!! dat je zo word behandeld!
Ik heb  hier totaal geen ervaring mee, dus ik heb geen wijze raad voor je!!
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen!! Bijt van je af, laat je niet zomaar afpoeieren en wees er trots op dat je al zelf de eerste stap hebt gezet!!!

Veel liefs Trudi

Terug
Bovenaan