van huis weg

Gaan jullie nog veel en ver van huis weg? Ik ben nu 36 weken en blijf meestal rondom huis en af en toe kleine uitstapjes. nu heb ik begin maart een feestje van mijn oom en tante, op dat moment ben ik 39 weken zwanger. ze wonen hier ongeveer een uurtje vandaan. zouden jullie hier nog naar toe gaan?

Ik zou het bij 39 week niet meer aandrurfen. hahaha

Zelf ben ik woensdag 35 week.
in week 37 hebben wij een feestje 1,5u verder.
Maar daar ga ik niet meer heen.

Als je wel gaat neem dan iig alles mee.
Tas met inhoud en maxicosi...
Kan je altijd daar naa dichtsbijzijnde ziekenhuis.

Ja hoor.. Het moet wel een bliksembevalling zijn wil je dat niet meer redden. je hebt vaak wel in de gaten wanneer het begint (weeen of breken vliezen) en dan ook nog wel ff de tijd om thuis te komen/naar het ziekenhuis te gaan.
Ik blijf er dus eigenlijk niet voor thuis ;) (maar verder dan een uur reizen zou ik ook weer niet doen)

Ja het ligt ook heel erg aan hoe ik me op dat moment voel. ik heb wel zoiets dat het geen verschil maakt of ik nu daar zit of thuis zit. zitten kan ik overal. het zal wel iets vermoeiender zijn maar ook wel heel gezellig. ik hoop niet dat ik naar het ziekenhuis moet dan want het is in duitsland, haha. Ik zeg het niet bjj voorbaad af, ik kijk wel wat er gebeurd.. ik heb nog steeds heel sterk het gevoel dat het een februari kindje wordt.. dan kan ie er dus misschien al zijn!

Het is niet zo comfortabel meer om lange trips te maken voor mij. Dus niet meer lang zitten of staan voor mij. Veel sociale activiteiten moet ik dus overslaan, verjaardagen komen volgend jaar gewoon weer terug en er is meestal alle begrip voor dat ik er niet bij ben.

Heb alle papieren al een tijdje in m'n tas zitten, just in case. Maar om ook het koffertje en de maxi-cosi mee te nemen als je verder weg gaat, dat is wel een hele goeie tip! (moet wel nog inpakken haha...)

Ik zou kijken hoe het dan is. Als het al wat rommelt dan zou ik niet weggaan. Mocht alles nog goed op slot zitten en voel je je goed dan zou ik gaan. Eventjes eruit is dan juist wel fijn vind ikzelf. Een een baby komt er maar zeldzaam binnen een uur uit. Voel je wel wat, dan ga je weer naar huis. Dit is mijn mening hoor, je moet het zelf weten. Kijk vooral naar hoe jij je voelt en overleg het etv even met je vk.

Liefs ciomama

zou het wel doen hoor als je je goed voelt en nog makkelijk kan zitten. weet dat het voor mij de vorige keer steeds rotter werd om in de auto te zitten.. dan zou khet niet doen maar als tlukt waarom niet.. weet dat ik met de eerste bij mijn ouders was savonds en was niet echt lekker en had zon pijn in me rug dat kniet wist hoe kmoest zitten hopeloos. we gingen rond 2300 naar huis en gingen nog ff samen douchen lagen er toen denk 0000 uur in en we werden wakker om half 3 mijn vliezen gebroken en om 830 wastie er.. raar idee hoor

Terug
Bovenaan