van huis weg

Bedankt voor alle tips! Ik maak hier wel uit op dat ik me niet heel erg druk moet maken als ik nog ergens naar toe ga en het kan inderdaad een goede afleiding zijn en even heerlijk om het huis uit te zijn.
Zoals ik me vandaag en de afgelopen dagen voel zou ik niet gaan. Ik slaap heel slecht en heb last van menstruatie achtige krampen.. Doet niet echt zeer maar heel fijn is het ook niet. Morgen weer naar de vk, zal dit ook met haar bespreken:).

ik denk dat ik het afwacht hoe ik me dan voel.
en als je denkt dat je niet gaat of wel dan beslissen.
merk wel dat in mijn omgeving iedereen wel begrip toont als ik toch afbel ivm vermoeidheid of krampen.
en anders is een feestje nooit weg ;)

Hoi !

Ik zou tzt kijken hoe je je voelt, maar een uurtje is op zich niet echt ver..
Neem iig een vuilniszak mee (kregen wij als tip van de vk.. dat wij die in de auto moesten doen.. dan wordt de bekleding van de auto niet vies haha).
Gewoon kijken hoe je je voelt en op de dag zelf beslissen ! Heb je er zin in en voel je je goed, lekker gaan en anders rustig aan doen !

Ik ga iedere week naar Amsterdam (ook een uur rijden) en dat blijf ik voorlopig gewoon doen. Heb daar nog helemaal niet over nagedacht om het niet te doen.. Ik ben nu 36 weken...

Maar het is een goede tip om de tas enzo in de auto te zetten ja ;) En anders is het ook zo allemaal opgehaald..

Succes !!

Wat een goede tip van die vuilniszak! Ik ben nu 36+2..maar toch ben ik er al heel erg mee bezig. Heb zo het gevoel dat het niet lang meer duurt. al een paar dagen menstruatie achtige kramp.en wordt niet echt minder..

ik kom de deur alleen nog uit voor de vk

dus tja daar hoef ik allemaal niet over na te denken

waar woont jouw familie in duitsland? mijn zwager in Uelsen

Je kan voor de zekerheid kijken waar een ziekenhuis in de buurt is en de ziekenhuizen in duitsland staan niet slecht bekend hoor, dat kan ook gerust stellen.

maar eh je gaat met toch niet in halen he? je moet eerst hier kroamschudd'n!

Mijn vader is donderdag jarig en viert t vrijdag maar ik ga er niet meer heen. Ik ben dan bijna 38 weken zwanger maar omdat ik 3 kwartier moet rijden heeft hij liever niet dat ik nog kom. Vooral omdat t ook rommelt wil hij dat niet. Nu heb ik voor mezelf besloten om t niet te doen maar meer omdat ik in de avonden bijna geen stap meer kan zetten en vaak heel moe ben. Mijn vader zei al ik kom binnenkort mijn cadeautje wel ophalen haha.

xx

Ik ben toevallig afgelopen weekend nog een nachtje van huis geweest. Vond het ook wel spannend hoor!
Het was een feest van het werk van mijn vriend, maar ben blij dat ik geweest ben. Was super gezellig en uiteindelijk zit de kleine nog lekker in mijn buik :)

Vooraf met de VK erover gehad en ze adviseerde de ziekenhuistas mee te nemen en mijn zwangerschapskaart, dus dat ook gedaan. Mocht er iets gebeuren dan kon ik beter daar in de buurt naar het ziekenhuis gaan, maar gelukkig is alles goed gegaan en hebben we een heel leuk weekend gehad.

Nu voel ik me nog fit, dus als jij dat ook hebt gewoon doen zou ik zeggen, met een beetje voorbereiding :)

Terug
Bovenaan