Van mij hoeft het niet meer !!!!!!!

Mooi getiept Anouk!

Ik vind de reactie van Missmama ook een beetje misplaatst hier. Als missmama er niet tegen kan wat Ber met de meiden hier wil delen,  dan leest ze het toch gewoon niet?
Maar volgens mij kan ik me herinneren dat ze al vaker van deze reacties hier heeft losgemaakt of heb ik het mis?

Ik deel jullie mening Anouk en Muizeke, en schrik eerlijk gezegd ook wel van jouw reactie missmama. Gelukkig voor jou heb jij het er blijkbaar minder moeilijk mee, maar dat wil idd niet zeggen dat iedereen die in de 15e ronde zit het hetzelfde "moet" ervaren.

Ber, ik kan me goed voorstellen dat je het echt even helemaal hebt gehad.
Ik kan niet meer dan je veel sterkte wensen en voor je duimen dat het snel zover mag zijn.

Dikke ,

Twinkel3

Lieve meiden,

Ten eerste Ber: wat ontzettend vervelend dat het weer niet gelukt is. Ik begrijp je gevoel, we zitten nu ook in ronde 15 en al druk bezig in de medische molen. Vaak is het gewoon even teveel..... sterkte ermee! En ga anders even naar de ha (als je nog niet geweest bent), misschien kan die je verder helpen!
Mismama: ik snap je frustratie ook hoor! Zeker als bij jou van alles wordt geconstateerd wat niet goed is en anderen dan "klagen".... Ik weet hoe dat voelt....Maar goed, ook Ber is al ruim een jaar bezig en mag ook wel even spuien.
Alle andere meiden: Ber heeft recht op haar mening, maar mismama ook. Laten we hier alsjeblieft geen kampjes gaan vormen, van ik ben voor die, of ik sluit me aan bij haar.. Ik zou het jammer vinden.... Iedereen mag hier haar mening geven, toch? Geschreven tekst is nogal gevoelig voor eigen invulling en daarnaast kennen we allemaal onze frustraties als het niet wil lukken. Dat allemaal meegenomen, kan het wel eens zo zijn, dat iets misschien anders overkomt....

Iedereen heel veel succes en koppies omhoog!!!

Liefs,

Ginger
ronde 15

quote: ginger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 14:13:08'));

Alle andere meiden: Ber heeft recht op haar mening, maar mismama ook. Laten we hier alsjeblieft geen kampjes gaan vormen, van ik ben voor die, of ik sluit me aan bij haar.. Ik zou het jammer vinden.... Iedereen mag hier haar mening geven, toch? Geschreven tekst is nogal gevoelig voor eigen invulling en daarnaast kennen we allemaal onze frustraties als het niet wil lukken. Dat allemaal meegenomen, kan het wel eens zo zijn, dat iets misschien anders overkomt....

Ik begrijp je reactie helemaal Ginger. Ik wil zeker geen kampjes vormen of een oordeel geven. Ik vind ook dat Missmama recht heeft op haar mening, maar vind het niet gepast die mening te ventileren aan iemand die even in de put zit. Soms is het beter om dan even niks te zeggen. Als je begrijpt wat ik bedoel. We denken vast en zeker allemaal wel eens bij een topic "doe normaal".... tenminste ik heb dat weleens gehad en besluit dan dat ik daar niet reageer. Je wilt tenslotte niemand voor het hoofd stoten.

Groetjes Anoek

Hoi Anoek en Ginger

Helemaal met jullie eens, ik wil hier ook geen kampjes vormen, ik kan me alleen voorstellen dat Ber even niet op dit soort reacties zit te wachten, ze baalt al genoeg met die 15 mndn achter de rug, missmama natuurlijk ook, maar ik vond haar reactie niet zo subtiel zeg maar, misschien beter dat ik dat zelf ook links laat liggen in het vervolg !

Conclusie: ik hoop dat iedereen snel mag verhuizen naar het volgende forum!

XXX Muizeke

Hallo meiden ,
Allereerst bedankt voor alle lieve reacties , ben nog steeds niet helemaal in orde, ben gerwoon verschrikkelijk teleurgesteld en onwijs verdrietig, en mijn ventje ook.
We hadden eigenlijk alletwee wel zoiets van dit zou best wel s zo kunnen zijn. En ik snap er ook nog steeds niets van. Als mijn ventje bouwvakantie heeft dan gaan we naar de dokter. Maar ik wil het kindje op de normale manier of niet ... (zeg ik op dit moment )
Voel me gewoon onwijs klote ......Maar goed ....Ik wilde iedereen in ieder geval bedanken voor de steun en het begrip wat je hier krijgt...... En ook missmama .. ik snap dat je als je zoiets ziet dat je nekharen overeind gaan, maar je hoeft er dan inderdaad niet op te reageren, aan de andere kant kan het degene (mij in dit geval) wel weer een hart onder de riem steken.
Meiden nogmaals thnx and big hugs Ber

Hallo allemaal,

Natuurlijk mag je er ff flink doorheen zitten als je na 15 mnd nog geen geluk hebt.
Flink balen... Snap ik heel goed!
FF flink janken en je hart luchten is dan heel fijn.

Ik ben zelf inmiddels al bijna 2 jaar onderweg voor een 2e wondertje en lees hier regelmatig mee.
Ik reageer zelden hier.
Op het als het langer duurt forum ben ik heel actief.
Ik zit bijna anderhalf jaar in de medische molen en daar kletsen allemaal meiden die ook in de medische molen zitten.

Ik snap ook wel dat sommige mensen zich irriteren aan het feit dat er meiden zijn die het na enkele maanden al helemaal niet meer zien zitten, dat irriteert mij ook  vaker. Maar jij bent ook al lange tijd bezig! En het is gewoon iets wat je ontzettend graag wil.

Hopelijk mag je toch snel een keer goed nieuws brengen.

Succes!
mama Peet

hallo

iedereen heeft recht om wat te zeggen en hoe je voelt

ik lieg niet ik ben eerlijk

moet ik dan zeggen wat sneu voor je bla bla bla
terwijl ik dit vind

ik heb ook recht op mijn mening en ik mag die uiten
ik mag zeggen dat ik dit echt ver vind gaan

denk je dat ik het niet moeilijk heb gehad

maar opgeven nee nooit

ik vecht door en dan zeg je niets zoiets dat werkt niet goed