Van reiswieg naar wandelwagen

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p><p>Vanaf wanneer kan je baby uit de reisweg en in de wandelwagen?</p><p>Mijn dochter is nu 6 maanden (13nov), 8 kg en ook bijna 70 cm lang, dus ze groeit er nu echt wel uit. Ook gaan haar benen alle kanten op en wil ze het liefst meer zien (ze is steeds sneller verveeld in de reiswieg).</p><p>Ze kan wel al op de bank goed rechtop blijven zitten, maar nog niet zonder rugsteun. Ze kruipt of rolt ook nog niet, maar dat duurt niet meer lang.</p><p>De wandelwagen kan niét gekanteld worden, dus ik twijfel. Wat vinden jullie?</p>

Wij zijn bij m'n zoontje ook met 6 maanden overgegaan op de wandelwagen. Hij wilde echt niet meer liggen toen. Ging prima en hij vond het super leuk. Ik zou het dus proberen!

Vanaf 6 maanden dacht ik maar dan moet de wandelwagen wel in lig stand kunnen want met 6 maanden kunnen ze nog niet stabiel zitten. Maar mijn zoontje zag er met 4 maanden al uit als een baby van 6 maanden maar mijn dochter zag er bij 9 maanden pas uit als een baby van 6 maanden je moet dus ook heel erg naar je eigen kindje kijken

[quote quote=10323230]Bij ons ook 4 maanden.[/quote]
Kon jullie wandelwagen gekanteld worden of zat je kindje met 4 maanden al rechtop in de wagen?

Terug
Bovenaan