Van reiswieg naar wandelwagen

Onze kleine was het met 4 maanden zat met liggen in de wandelwagen. Wij konden de maxi cosie op het onderstel van de wandelwagen zetten. Zo zat hij toch een beetje maar wel nog onderuit gezakt. Als jou wagen dat ook kan zou ik dat eerst even proberen.

Hier bij 5 maanden, want lange baby, maar dan helemaal plat. Nu ze bijna 8 maanden is doe ik hem nog steeds niet helemaal in zit. Heeeel soms een klein stukje, maar eigenlijk zit ze meestal nog in een half lig stand, of bijna helemaal plat.
Rechtop zittend zou ik pas doen als ze zelfstandig tot zit kan komen.

[quote quote=10323238] Kon jullie wandelwagen gekanteld worden of zat je kindje met 4 maanden al rechtop in de wagen?[/quote]
Wij hebben een bugaboo fox, heb geen ervaring met andere wagens, maar het is wel een apart zitje (moest hem wel ombouwen zegmaar). Er zijn wel drie standen waar hij in kan en in het begin, de eerste 2 maanden ofzo zeker, zat hij nog vooral in een semi gekantelde stand (niet rechtop maar ook niet echt liggen - hij kon nog verder in ligstand en nog verder in zitstand). 
Maar wij hebben een onwijze druktemaker die al snel heel boos werd van de kinderwagen (liggend) want dan kon hij niks zien. Dus vanaf 12 weken ofzo was het gewoon niet leuk met hem met de wagen te gaan want dan was het krijsen. Toen hij 4,5 maand was kon hij redelijk zitten (als we hem neerzetten, nog niet zelfstandig tot zit komen) en toen hebben we het zitje dus omgebouwd. Sindsdien gebruiken we de kinderwagen weer en vindt hij het ook echt leuk! Dus bij ons was het echt ook uit praktische overwegingen, haha.

Terug
Bovenaan