Van sprong, naar griep, naar tandjes...genieten joh! ?

Hahahahaha , wat moet ik lachen om je verhaal! En het allermooiste ervan is het had precies over mijn dochter kunnen gaan echt precies !
Alleen een klein maandje ouder.
Ik zeg de net nog tegen mijn man poehhhh wat is er toch met haar ze is zo een andere baby! Vanaf december al aan het hoesten maar bleef gezellig maar nu sinds zaterdag aan de antibiotica vanwege een oorontsteking en nu lijkt die oudere controle en nu denk ik dat er dus een tandje aan zit te komen met alles wat ze doet! Ook lijkt ze elke keer zo gefrustreerd en boos als ze niet bij dat ene speeltje komt of opeens uit haar kinderstoel wilt! Moeilijke fase wel.
Maar ook indd zal dit een fase zijn!  
Haar sprong zou pas over 14 dagen moeten beginnen maar het is typisch sprongen gedrag!!!! Ik kan over 14 dagen echt mijn lol op!
Maaaaar al met al ik vind je verhaal fantastisch en ook zo leuk dat we elkaar elke x tegen komen in onze onderwerpen!
Ergens doet het me dan goed dat het dus niet alleen hier zo is hahaha!

Haha mooi verhaal inderdaad! Mijne is nog niet zover. 
Tip voor de snotneus wij gebruiken daro neusdruppels. Maar je zult vast al zoiets gedaan hebben

1 rare reactie maar toen ik keek wie t was wist ik al genoeg. Niks van aan trekken!

@ Lunanova hahah nou dank je wel voor je compiment!! Die dipjes hebben we allemaal wel eens, belangrijk is dat je kunt blijven relativeren. En idd, blijven genieten van de kleine momentjes. Iedere dag weer!
@chantal, leuk is dat he, als je elkaar zo telkens tegen komt? Het is net of je elkaar al echt leert kennen haha! Zo kun je elkaar er een beetje doorheen helpen vind ik altijd. In minder goede tijden, maar ook in goed tijden!
@noorasiem, heb idd neusdruppels gebruikt, maar hielp niet echt super. Heb 2 nachten n halve ui langs zijn bedje gelegd. Stinkt enorm, maar hielp wel veel beter!

Heerlijk geschreven en voor iedereen denk ik wel herkenbaar. Mijn zoontje van 8mnd is weer net uit zijn sprong en elke keer denk je weer, het is maar een fase, maar soms zijn de dagen toch moeilijk. Maar ik geniet zo van mijn mannetje. Van de week is hij aan het tijgeren geslagen en dat heeft hem zoveel goeds gedaan aangezien hij heel boos en gefrustreerd was omdat hij vooruit wilde en het niet lukte. Inmiddels 2 onder tandjes en wat denk je...beginnen er boven ook 2 te komen HELP! Haha ook dit doorstaan we weer en lachen we over een paar weken weer om. Maar wat groeien ze hard en snel. Zo heerlijk om hun eigen karaktertje al te ontdekken en wij hebben een ondeugd, dus dat wordt nog wat. 

Hahaha , ja we leren elkaar echt al een beetje kennen zo vooral de baby’s van elkaar !
Maar wat ik mij nou afvraag door die doorkomende tandjes gaan ze daar zo heftig van worden?
Daar bedoel ik mee ongeduldig , snel boos , hele tijd soort steunend en brommend geluid maken als iets niet lukt enzoooovoorts haha!

Hahahaha , nou hier is dat dus gaande die punten die ik opschreef al ruim een weekje denk ik. En ze zou pas over twee weken in een sprong moeten zitten maar het is beetje vergelijkbaar met het sprongen gedrag ( die is hier extreem aanwezig ) 
Best pittig zo haha! 

Terug
Bovenaan