van wieg naar ledikant.....

Tja morgen is het zover ons manneke gaat van zijn wieg naar het ledikant op zijn eigen kamer!
Dubbel hoor maar ook goed.
Meneer maakt voor geluidjes 's nachts en wij worden van elk geluid wakker haha.
Daarbij word tie te "groot"voor zijn wieg dus het is gewoon zo.
Weer een nieuwe fase!
Ben benieuwd hoe die het doet we zullen het zien.....
Liggen jullie mopjes nog in de wieg of zijn ze ook al naar het ledikant?

Liefs Louise

Ons moppie ligt nog in de wieg. Het is een vrij grote wieg, hij kan er nog even in. We hebben nog geen ledikant, duurt ook nog dikke twee maanden voor die komt. Dan gaan we verhuizen en kan fedde pas z'n eigen kamer en ledikant krijgen.
Nu vind ik het nog handig ivm bv 's nachts. En ik vind het nog wel fijn hem naast me te hebben.

bij ons ligt Jorn al vanaf dag 2 in zijn eigen ledikant op zijn eigen kamer. Ik wou hem daar direct aan laten wennen. de eerste dag heeft hij in de wandelwagen beneden geslapen en ik op het bed ernaast.

Zo ga je weer een stapje verder...

kleine kereltjes worden zo snel groot.

alicia heeft nooit in de wieg gelegen. meteen de 2e nacht in ledikant op eigen kamer 1e nacht in zh.
behalve als ze ''s nachts echt niet kan slapen in de wandelwieg bij ons.omdat we niet willen dat ze hele huis wakker maakt

Joël slaapt wel in de wieg, daar kan hij voorlopig nog wel in, de wieg is 1 meter lang en best breed... tis een oude halve kersenton die mijn schoonvader 37 jaar geleden tot wieg heeft omgetoverd.

Hij slaapt wel op zijn eigen kamertje, maar we hebben de deuren tegenover elkaar snachts open,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan