van wieg naar ledikant.....

Noa heeft alleen de 1ste maand naast ons geslapen en toen vond ik het tijd dat ze lekker naar haar eigen bed ging, want ook wij werden wakker bij ieder geluidje :))
De eerste nachten ben ik wel 10x wezen kijken of alles goed ging hahaha maar ze slaapt er heerlijk!

liefs

Juliaan slaap sinds de 8 weeken in eigen slaap kamer (groot ledikant).
Hij deed en doet prima.
Wij leggen de babyfon naast onze bed zodat wij elke bebegin kunnen goed horen,in de loop van de tijd kunt je de geluiden goed herkenen en hoef dus niet elke moment te gaan kijken.
Vertrouw en jou zelf en jou baby en alles komt goed.
SUCCES

Ik had het voornemen om de wieg 6 weken op onze kamer te laten staan, maar zie het nog niet zitten om hem morgen naar zijn eigen kamer te verhuizen. Vind het veel te lekker om hem zo dichtbij te hebben. Het ledikantje moet nog gemaakt worden, maar heb een grote wieg. Daar kan hij wel in tot hij een maand of 6 is. Hij wordt nergens wakker van. En die geluidjes geniet ik van. Op de darmgasjes na dan. Die heeft hij heeeeeeel veeeeeel. Word er soms zelfs wakker van. Gelukkig stinkt zo'n kleintje nog niet en ik moet er ook wel om lachen. Hij heeft er geen last van.

Terug
Bovenaan