vanaf 6:00 uur kleine krampjes.......zou het.........

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen,

Vanmorgen om 6:00 uur naar de wc gestrompeld om te plassen en sindsdien niet meer geslapen ivm krampjes. Echt zo'n gevoel van; ik word ongesteld of ik moet ontzettend nodig naar de wc voor een grote boodschap.

Laten we er maar van uit gaan dat de 1ste optie meteen af kan vallen  dus heb toen de 2de optie geprobeerd. Nou, dat was dus ook niet het geval.
Ik heb maar niets tegen mijn man gezegd want voor het zelfde geld is het niets en loopt hij de hele tijd als een kip zonder kop op zijn werkach gossie, die lieverd..
Dus weer lekker terug gegaan naar bed maar ben er om 8:00 maar weer uit gegaan. Die krampjes die bleven.
Lekker bakkie koffie gezet en toen moest ik ineens wel erg hard naar de wc lopen.
Zou het dan toch dat geweest zijn?

Toch rommeld het nog wel in mijn onderbuik. Dit heb ik nog niet eerder gevoeld.

Nou ja......er zit niets anders op dan afwachten.

Ik ga nog maar eens een lekker bakkie zetten. Het is nog zo vroeg, is niets voor mij hoor, ben gek op uitslapen.

Kruimel ( 40 + 6 )

Hoi,

Het zou zomaar kunnen. Soms begint een bevalling met het leeg maken van de darmen. Heeft een vriendin van mij beide keren gehad. Eerst flink naar toilet, en daarna binnen 2 uur een baby.
Ik hoop het in ieder geval voor je.

Groetjes, Cathy

Hoi Kruimel,

Ik hoop voor je dat het doorzet! Ik heb de laatste paar dagen ook aldoor last van krampen. Moet dan vaak ook naar de wc , en daarna is het ook weer over.

Hopenlijk zijn dit de voorweeen voor je die straks lekker overgaan in ontsluitingsweeen, zodat je straks je kleintje mag bewonderen. Veel succes!!

Groetjes Kim

heej kruimel,

Hoop het voor je meid.
Ik had gister hetzelfde.
Al vanaf de avond van tevoren en ze kwamen ook nog eens netjes om de 20 minuten.Ik helemaal blij maar verder nog tegen niemand niks gezecht.
En nu heb ik helemaal nergens meer last van.
Voel af en toe wel een harde buik zo 1x in het 1,5 uur maar geen pijntje te bekennen dus hoop dat het bij jou wel doorzet en geen valsalarm is want dat is  echt balen.
Hou ons op de hoogte.
Groetjes Yocha (38wk)

hey kruimel

ik hoop echt voor je dat het doorzet zo dat je je kruimel vast kan houden.
zelf loop ik ook sinds gisteren met rare krampjes als of je steeds naar de wc moet alleen er komt niks en ik heb het nou nog steeds heb wel normaal kunnen slapen gelukkig maar want ik ben het nou echt zat aan het worden kan niet eens normaal omdraaien of liggen mijn heupen en bekken doen zo zeer dat wil je niet weten maar goed tot nu toe moet ik nog ff geduld hebben maar dat is soms best moeilijk. 2 weken geleden zei ik nog tegen het vaste clubje van de bingo dat ik het niet zou redden om nog te komen maar het ziet er naar uit dat ik vanavond er nog gewoon ben jammer genoeg ik had liever mijn ventje in mijn armen gehad.
krijg ik van morgen een smsje van mijn stiefzusje met de mededelling dat haar zus is bevallen na een week overtijd tezijn die was 2 weken eerder uitgerekend en ik balen natuurlijk want IK WIL OOK maar ja wel leuk voor der zij is ervan af en ik moet nog en ik hoop dat ik niet overtijd hoeft te lopen dat lijkt me nou frustrerend daar moet ik niet aandenken maar goed ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren zal voor je duimen.

groetjes bianca 39wk

Hee Kruimel

Spannend joh! Ik hoop voor je dat je je ukje snel mag bewonderen!!
Nu is het wel echt ineend he?! Lijkt me ook wel weer eng als de bevalling echt begint maar ook fijn omdat je dan eindelijk zelf weer wat kan doen!

Bianca!!
Hoe is het met je???
39 weken zie ik!!
Ik lees hier nog regelmatig mee.. maar zag je al een tijdje niet meer!
Ik ben zelf 18,1 week nu!
Maar denk dat mijn vorige uitgerekende datum nog wel even slikken wordt hoor! Ik was 23 oktober aan de beurt toen..
Jij ook succes met de laatste loodjes!!!
Liefs,
Rian  

Hee Kruimel

Spannend joh! Ik hoop voor je dat je je ukje snel mag bewonderen!!
Nu is het wel echt ineend he?! Lijkt me ook wel weer eng als de bevalling echt begint maar ook fijn omdat je dan eindelijk zelf weer wat kan doen!

Bianca!!
Hoe is het met je???
39 weken zie ik!!
Ik lees hier nog regelmatig mee.. maar zag je al een tijdje niet meer!
Ik ben zelf 18,1 week nu!
Maar denk dat mijn vorige uitgerekende datum nog wel even slikken wordt hoor! Ik was 23 oktober aan de beurt toen..
Jij ook succes met de laatste loodjes!!!
Liefs,
Rian  

hey rian84

ja hier gaat het ook wel goed hoor en hoe is het met jou??
jaja alweer 39 wk gaat hard he! en ik zal blij zijn als het gebeurd ben het best wel zat.

maar goed ik leesde wel mee alleen reageerde ik niet echt maar ik had gelezen dat jij ook weer zwanger was wat goed joh ben blij voor je dat het nou wel goed gaat en ik kan best begrijpen dat het dadelijk ff moeilijk word maar je moet maar zo denken over een aantal weken mag je toch ook een wonder in je armen houden  en voor je het weet is het voorbij dus gaat er lekker maar van genieten dat probeer ik ook nog ff te doen.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan