vanaf 6:00 uur kleine krampjes.......zou het.........

Hoi Kruimel,
Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht. In bed, geen lekkere houding kunnen vinden, dan weer uit bed. Maar even naar de wc... niets. Toch maar weer naar bed. Heb nu nog staads wat last van darmkrampjes, maar het zet niet door naar wat ik ween kan noemen ofzo...
Dus we wachten maar af

Liefs Loesl  

Hoi Kruimel,

Ben zeer benieuwd of het heeft doorgezet.
Is trouwens deze week wel mijn vraag van de dag: zou Kruimel al bevallen zijn, gauw even het forum checken....

Nou, maandag as ben ik 40 weken precies, morgen heb ik nog een controle echo en een controle afspraak bij de gyn. Dus we gaan in iedergeval nog even kijken naar ons meissie. Die zit net zoals die van jou nog lekker  in mammies buik te frutsen en maakt verder nog geen aanstalten om te komen.

Ik hoop voor jou dat het toch doorzet en dat ik vandaag of morgen kan lezen dat Kruimel bevallen is. Succes en sterkte.

Groetjes
Maple (Mariëlle)

Hoi kruimel,

Ik zal hard voor je duimen dat dit het is!!!
Het begint toch wel vaak met darmkrampen e.d
Succes in iedergeval en wie weet lezen wij snel meer........

Groetjes Vera en Nova

Hoi Hoi,

Kruimeltje heeft nog steeds krampen die weer weg trekken en regelmatig terug komen.
Bij zo'n kramp moet ik echt wel even stil staan, mijn buik vast grijpen, puffen  en krijg het er  erg warm van. Het lijkt erop dat het geen darmkrampen zijn.
Maar of dit nu echte weeën zijn ?????? ik heb geen idee. Misschien wel voorweeën ???????

Ik heb geen idee wat ik zou moeten voelen. Dus wacht het maar rustig af.
Maar 1 ding is zeker........er is wel flinke activiteit in mijn buik dus er zit iets te broeden. Maar dit kan nog dgn zo doorgaan, begrijp ik .

Ik hou jullie op de hoogte van alle kramp ontwikkelingen.

Rian84
Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jou en de beeb. 18 wkn alweer, gaat snel hé.
Nog 2 wkn en dan krijg je de 20 wkn echo.
En natuurlijk zou je het erg moeilijk  krijgen de 23ste maar denk dan maar aan dit kleine wondertje die je nu in je buik heb zitten en die het hardstikke goed doet.
Ik blijf je in de gaten houden hoor op het Maart forum.
Blijf lekker genieten van je buikje voordat je het weet ga ook jij bevallen.

Kruimel

Haha misschien zouden we samen kunnen bevallen vandaag??
Ben vanmorgen bij de VK geweest en ze heeft even gecheckt hoe het er bij mij voorstond. Alles was goed week en had 2 cm onsluiting, ach zei ze ik masseer de baarmoeder mond gewoon even...... . Complete aanranding door de VK  . Mocht er voor morgen nog niet doorgezet zijn heeft het niet geholpen anders ga ik ook bevallen vandaag of morgen....

Maar eh kruimeltje....ZET HEM OP!!!! De baby is je vandaag wel gegund!!

Monique

Bianca,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Laatste loodjes zullen we zwaar zijn! Maar gelukkig kan het niet lang meer duren!
Ja het is een enorme troost dat ik zwanger ben en dat alles goed gaat! En voel me prima op wat rugklachten en vermoeidheid na.. ik mag zeker niet klagen!!
Ik hoop voor je dat je een voorspoedige bevalling zal hebben! Ik blijf mee lezen hier!!

Kruimel,
Dank je! Ja bijna op de helft al!! Zo fijn! Soms kan het me niet snel genoeg gaan! Ben zo benieuwd hoe ons ukje eruit zal zien en wat het zal zijn en vooral hoe het zal zijn als gezinnetje! Dat zullen jullie vast ook hebben!
Klinkt wel positief meis klinkt als weeen in ieder geval!
Ik duim voor je (voor jullie allemaal trouwens hoor!)
Nog even!!
Liefs,
Rian

Hoi Hoi Kruimel,

ik heb aan je gedacht hoor en nog steeds!! hoop echt voor je dat het door zal zetten vandaag, eindelijk het kleine wondertje in je handen!!

Heel veel succes!

Liefs,

Suus
(Maart Forum)

Hallo Kruimel..

Jullie kennen mij niet, ik heb maanden met jullie meegelezen, erg leuk trouwens.
Zelf was ik 1 oktober uitgerekent, en is onze tweede zoon op 30 september geboren.

Bij mij is het ook zo begonnen, beide keren, Het begon met een beetje kramp, zo'n ongesteld gevoel, en steeds iets meer. Later kwam er ook een beetje bloedverlies bij.
Soms voelde ik 2 uren niks, en ineens bam zat er regelmaat in, en was de bevalling zomaar aan de gang. bij de eerste duurde dat onregelmatige een uurtje of 6. en bij de tweede, 12 uren voordat het echt begon.
Ik wens je  veel sterkte en succes. groetjes Ria.

Terug
Bovenaan