vanaf dag 1 zeker weten dat je zwanger bent?

Hoi hoi,

Ik twijfelde eigenlijk ik voelde me wel anders dan anders maar ik durfde het in eerste instantie niet te geloven ik wou toch eerst testen. Mijn man riep je bent zwanger ik had al een aantal dagen voor de NOD een verhoogde temp rond de 37,3. Toen ik testte op de dag van de NOD was ie negatief en 3 dagen later positief dus het gevoel klopte dus wel. Maar de kwaaltjes kwamen pas later.

Liefs Fruit Girl

Heaven,

1 dag over tijd en mijn man zei: wat is je huid lekker zacht. zou het???
3 dagen later een test gedaan en ja hoor!
Mijn borsten werden gelijk groter en voelde me af en toe misselijk.

Dus het kan wel hoor!

Groeten Eva

Ik had geen klachten (of seintjes) maar ik wist het gewoon 4 dagen voordat ik ongesteld moet worden heb ik positief getest..

Ik wist het ook eigelijk al voor ik de test had gedaan.
Ik voelde me het zelfde als bij m'n dochtertje

Gr Angelique

Knap trouwens dat mensen zolang kunnen wachten met testen (als ik 3 dagen overtijd was zou ik al gek zijn haha)

Bij de tweede wist ik het vanaf het begin, het voelde gewoon weer net zo als bij de eerste. Mijn man geloofde me pas toen hij de positieve test zag. Wel fijn dat het dan "zwart op wit" staat.

bij de eerste bijna bij het klussen al....haha. Mijn man en ik zeiden het is raak en dat bleek ook zo te zijn... Ik voelde me toen ook gelijk zwanger...vraag me niet waaraan. Nu merkte ik het pas bij zeven weken en voel ik eigenlijk nog niets

Terug
Bovenaan