vanaf eisprong ongi gevoel???????

Hey,

Kim je klachten klinken gunstig, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Afwachten maar dus. Ben benieuwd!

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met klussen, wachten en testen. Ik ben er weer over een weekje ongeveer want we gaan met vakantie naar Duitsland. Als ik terug ben kan ik weer even bijlezen en bijkletsen en dat hoop ik dat er nog meer zwangeren bij zijn!!

Martine

Hai Dames...

FF de nerveuze gevoelens van me afschrijven hoor..

Vandaag NOD en een ongi gevoel. 2 dagen geleden getest omdat ik me zwanger voelde. Met vlagen misselijk en last van mijn tepels en heel erg veel moe! Nu toch echt een zwaar gevoel in de onderbuik en rug.. Klinkt niet echt heel goed he??

Grtjs, Marjoleine

hoi
het kan misschien wel zijn dat je test niet uitslaat of dat je toch ongesteld wordt zou nog paar dagen afwachten.

hummer heb je getest of ben je alweer ongesteld geworden???

gr marjan

We zijn bezig om zwanger te raken, maar ik had ook vanaf mijn eisprong een weeig gevoel in de onderbuik, grotere tepels en moeier als normaal.
Nu verloor ik vanaf vanmorgen een beetje bloed, tnt bijna 24 uur later ben ik een aantal druppels bloed verloren. Nog steeds een weeig gevoel en ik voel me ook heel iets misselijk en heb het erg warm.
Zou dit nu wel of geen menstruatie zijn? of zou het toch van de evt zwangerschap kunnen komen?
Ik heb eergisteren een test gedaan en die was negatief, maar eigenlijk ook te vroeg om te testen.
Nu willen we het dinsdag nog eens proberen als de bloeding niet verder doorzet.

Terug
Bovenaan