Vanaf hoeveel dagen een positieve test?

<p>Hoi Allemaal! </p><p>Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! </p><p>Mijn vraag is vanaf wanneer jullie een positieve test hadden? </p><p>(Zelf al een aantal dagen overtijd, nog steeds negatieve test vandaar) </p><p>Groetjes A</p>

Hi A,
Ik was kennelijk heel vroeg met testen en  een dag voor Mn menstruatie deed ik een test uit nieuwsgierigheid. De controle streep was snel zichtbaar en verder was er niets spannends te zien. Een aantal uur had ik hem opzij gelegd en pas later kwam ik erachter dat er een licht streepje bijgekomen was.
Wat ik begreep is het juist beter om aan het einde van je menstruatieweek te testen, zodat het hcg hormoon sterk aanwezig is.
Mist je ondertussen dan nog niet ongesteld bent geworden.
Sterkte in deze spannende tijd toegewenst!
Groetjes van L

Dat verschild per persoon volgens mij. De een test al positief voordat de NOD begonnen is en de hij de ander pas een week of langer na de NOD.
Ik ben nu ook 2 dagen over tijd, ik heb nog niet getest. Ik ga denk ik straks even een test halen. Ik kan je het dan even laten weten? Bij mijn dochtertje de vorige keer, had ik ruim 5 dagen na de NOD getest, omdat we toen bij vrienden een weekend waren. Geen idee of ik daarvoor positief had getest. 
Maar wel spannend hoor. Wat zegt je gevoel? Bij m'n dochtertje wist ik het al, had de test eigenlijk niet eens nodig gehad. Nu heb ik geen idee, ik zit nu misschien meer nog even in de ontkenningsfase. 
Ik hoop dat je gauw wel positief test, soms moet je ffies geduld hebben.

Hoi L, 
Bedankt voor je reactie! 
Dus je bent nu zwanger? Gefeliciteerd! 
Zit nu op 6 dagen na nod. 
Getest op nod, 1 dag na nod en 3 dagen na nod. (Allemaal negatief) 
Ga denk ik binnen een paar dagen nog een keer testen. 
Groetjes A

Hi A,

Ik ben hartstikke zwanger ja, al voel ik er vrij weinig van en dat maakt het allemaal onwerkelijk.
Na mn eerste positieve test heb ik het nog 3 a 4 keer gedaan om zeker te weten dat het echt zo was.
Wel vreemd hoor, 6 dagen over tijd en geen positieve test. Heb je wel symptomen? Hoe voel je je?
X. L

Spannend! Ja laat het straks weten! Ben erg benieuwd. Ik ben zelf nu 6 dagen overtijd. Getest op nod, 1 dag na nod en 3 dagen na nod. (Allemaal negatief..) 
Zelf heb ik enorm het gevoel dat ik wel zwanger ben. (Misschien is het ontpillen) 
Heb super veel zwangerschaps symptomen! Van deze dingen heb ik last:
-vaak plassen
-onderbuikpijn (vooral links)
-onderrugpijn (vooral links)
-vlagen van misselijkheid
-opgeblazen buik
-trekkend gevoel liezen
-heel erg moe
-ik had twee weken geleden erg gevoelige borsten (dat is nu veel minder)
-enorme vreetbuien al bijna twee weken lang...
-enorm veel afscheiding tijdens mn nod

laat me weten als jij meer weet! Of je test positief of negatief is! 

Groetjes A 

Hi L, 
super gefeliciteerd! Ik heb mega veel symptomen. (Ben bang dat het van het ontpillen is al vind ik het ontpillen dan wel erg ver gaan) 
heb nu wel al 3 dagen niet meer getest. 
Ik weet niet hoelang mijn eigen cyclus is omdat deze altijd is geregeld door de pil. Nu ben ik voor mezelf uitgegaan van 28. Dus zit nu op dag 34. 
De symptomen die ik heb is een enorme waslijst (weet niet of alles persé bij zwangerschap hoort): -vaak plassen (heel snel het gevoel dat mijn blaas volzit en als ik dan ga plassen is het best weinig) -tijdens en rond mn nod had ik veel afscheiding -onderbuikpijn vooral links -onderrugpijn - vlagen van misselijkheid - vermoeidheid - vreetbuien. 
Groetjes A 

Hi A,
wanneer ben je gestopt met de anticonceptiepil?
Ik weet namelijk uit eigen ervaring dat ik zelf de eerste 1 a 2 maanden ook lichamelijk van slag raakte daardoor.
Ik heb zelf een app gedownload voor op Mn telefoon om Mn cyclus in de gaten te houden, wat enorm geholpen heeft! 
Zorg dat je relaxed blijft, want stress kan ook voor veel klachten zorgen.
X.L

Terug
Bovenaan