Vanaf hoeveel dagen een positieve test?

Hoi A,
bij 2 van mijn 3 zwangerschappen teste ik pas 7 dagen na NOD heel licht positief. Bij mijn 3de zwangerschap 1 dag na NOD knalstreep. Dus ligt ook echt aan wanneer je eisprong/innesteling is geweest. Ik heb nml een regelmatige cyclus van 29 dagen, maar toch verschillende eisprong tijd.
succes!!

Hoi A. 
Ik zou je ffies laten weten als ik getest had. Heb ik net gedaan. En ik heb een overduidelijke positieve test. 
Als ik kijk naar je lijst van symptomen, dan herken ik een heleboel van je lijst. Ik dacht eigenlijk dat ik afgelopen weekend verkeerd gelegen had in bed, en dat ik daarom in mn onderug zo'n pijn heb, en inderdaad opgezwollen buik en ook veel gelige afscheiding. 
Ik hoop ook dat jij gauw een positieve test hebt. Welke testen heb jij tot nu toe gebruikt? Ik heb het van die goedkope bij de trekpleister gebruikt, waar je twee roze streepjes moet zien. Die van de kruidvat schijnt ook goed te zijn.

Ah super gefeliciteerd g-g!! Echt heel leuk voor je! 
De kruidvat test heb ik als eerste gebruikt (op nod) daarna een andere goedkope geen idee meer welke. En als laatste weer een goedkope (buitenlandse was niet in nederlands op dat moment) 
ik hoop ook op snel een positieve test! 
Groetjes A 

Terug
Bovenaan