vanaf hoeveel maanden loopstoeltje

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

samir is nu bijna 7 maanden.
nu is de vraag vanaf welke leeftijd mag je een kind in een loopstoeltje zetten.
nu hou ik hem vaak bij zijn handjes beet om wat stapjes te laten zetten.
maar omdat ik maandag weer ga werken is dat geen oplossing.
wie kan mij hier op antwoord geven.

groetjes saloua

Hoi hoi,

ten 1e wil ik zeggen dat loopstoeltjes afgeraden worden ivm de heupjes en rug.
Maar ik gebruik hem ook hoor!!
Ons zoontje ging er met 6,5mnd in, en nu staat hij al op stand 2, en hij heeft er maar 3
Je kunt je kindje er dus al wel inzetten hoor, maar ik zou het niet te lang doen.
Dylano mag er max 10-15min in.

Groetjes Debby.

Ik begin er niet aan. Schijnt idd slecht te zijn. Maar goed als je het niet te lang doet za het toch wel meevallen......

x Saskia
m Rik 04-07-07

Bij Ikea zijn karretjes te koop waar ze zelf aan kunnen lopen (handjes aan een beugel). Het fijne van deze wagentjes is dat je de wieltjes stroever kan zetten zodat ze niet meteen voorover kukelen.
Misschien is dat een oplossing

hallo,
wij hebben zo'n djumper ik de kamer hangen. dit zal ook wel niet goed zijn maar ze vind het geweldig. en ach ze zit er misschien 10 min per dag in dan kan het niet heel veel kwaat denk ik.
groetjes

Het kan maar 1 keer mis gaan he dames. Als eenmaal het ruggetje of de heupjes aangetast zijn kun je niet meer terug.

Ik zou toch eerst goede informatie inwinnen...

Groetjes Elly najaar 2007

hallo,

ons zoontje van 8 maand ging vanaf 6 maand ongeveer in een loopstoeltje. hij vind het helemaal geweldig ! niet te lang natuurlijk, maar hij komt heel de kamer door.

wij hebben er 1 bij de bart smit gehaald die gaat niet zo stroef met de wieltjes, en hoeft hij dus ook minder kracht te zetten.

groetjes simone

bij ieder kind is het verschillend hoe oud ze zijn eer ze erin kunnen.
Het is inderdaad beter om je kind er niet telang in te zetten. Maar vooral niet als je kind er nog niet aan toe is.
Ze moeten eerst genoeg kracht hebben om goed te kunnen staan en zitten om erin te kunnen

Terug
Bovenaan