vanaf hoeveel weken is/was jullie buik goed te zien?

Hey meiden.

vanaf hoeveel weken was jullie zwangere buik goed te zien?
Misschien leuk om er ook een foto bij te plakken?
als ik zover ben plak ik er ook zeker een foto bij.

liefs Rosalien

Ai, in foto's ben ik niet zo goed, maar bij mij begon het duidelijk een "zwangere" buik te zijn (tgo de "ik heb 15 zakken chips opgegeten" buik) vanaf zo'n week of 16, 17. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen klein buikje heb. Allez, wel in niet-zwangere toestand, maar nu dus niet. Ik ben morgen 27w en mensen schatten me vaak al op 33 of zo...

Bij de eerste zwangerschap liep ik in week 12 in zwangerschapskleding. Wanneer het precies echt heel goed zichbaar werd weet ik eigenlijk niet meer. Het gaat zo geleidelijk.
Deze zwangerschap had ik mijn positiekleding met 7 weken al aan en is mijn buik nu toch echt al enorm goed te zien! En dat was wel veel eerder dan de eerste keer.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ik ben bijna 20 weken zwanger, maar kan nog steeds mijn eigen kleding aan....
Bij mijn vorige zwangerschap liep ik vanaf een week of 22 in positiekleding en had ik een klein buikje. Nu zien mensen (bijna) niet dat ik zwanger ben. Ach, het komt vanzelf, dat weet ik zeker.

xx Gea

mijn buik begon je al te zien rond de 15/16e week.
Ik droeg toen ook al positie kleding daar ik me eigen kleding te strak zat.

Bij de een is de buik groter dan bij de ander, als je op de topics kijkt waar de foto's geplaatst worden bij de mama'sclubs de een heeft een grote buik bij 20 weken en bij de andere is de grote buik er pas bij 30 weken.

Terug
Bovenaan