vanaf hoeveel weken is/was jullie buik goed te zien?

hallo allemaal,
ik weet nog niet hoe lang ik al zwanger ben.
maar mijn buik is in mijn ogen wel aardig al te zien. ik heb er na de opmerkingen 1,5 week geleden  van me schoonouders en vriend geen opmerkingen meer gehoord. ik ben dan ook neit meer bij andere mensen dan me schoonouders en op me werk geweest.
mijn vriend zegt ook dat me buik erg ge groeid is maar zegt er ook meteen bij dat dat hoort. de meeste hebben dat toch pas in week 10 of later. en ik kan nu al nog maar 1 broek aan die altijd al veel te groot was en die zit zelfs al strak andere broek moet echt onder me buik. vrijdag toch maar ff opletten of het er niet mss 2 zijn.:$

groetjes sweetygirly

He hallo,

Ik ben  nu 17 weken zwanger en bij mij kon je het vanaf een week of 13 al een beetje zien. Had toen ook erg last van mij darmen, dus dat kwam er ook bij.
Sinds die week draag ik ook zwangerschapskleding, omdat mijn eigen broeken niet meer passen en de truien te strak gaan zitten.
Je ziet het nu al een stuk beter en mijn buik begint ook weer te jeuken, volgens mij betekend dit toch wel dat ik verder begin te groeien, ook weer wat meer last van mijn borsten. Jammer daar was ik net ff vanaf.

Groetjes Janine

Dit is mijn eerste zwangerschap en bij 13 weken kreeg ik een klein buikje, ben toen ook zwangerschapsbroeken gaan dragen .
Ben nu 17 weken en heb al een aardige buik!

Terug
Bovenaan