Vanaf wanneer harde buiken

Hallo,

Ik ben bijna 16wk zwanger van ons eerste kindje.
Vandaag weer bij de verloskundige geweest en gelukkig was alles weer goed.
Nu heb ik vanaf vanmiddag wel onwijs trekkende pijn in mijn buik.Lijkt een beetje alsof mijn buik word strak getrokken.
Zou dit banden pijn of harde buiken kunnen zijn?
Ik heb vandaag een erg drukke dag gehad dus mischien dat het daar aan ligt.

Verder nog een vraagje over de 20wk echo.
Ik heb deze als ik 19wk ben.
Volgens mij kan je deze echo toch tussen de 18 en 24 wk doen?
Denk dalijk ben ik toch te vroeg.

Gr wonder2011

Hallo!

Ik zou eerlijk gezegd niet weten vanaf wanneer je harde buiken kan krijgen.. Ik heb altijd gedacht dat het pas een beetje aan het einde van de zwangerschap komt...
De verloskundige bellen? ;)

Mijn 20 weken echo wordt ook in de 19e week gehouden..
Denk dat het wel goed zit, anders doen ze het toch niet......?

Voel je je verder wel goed?

De verloskundige zei gisteren dat de een eerder last heeftvan harde buiken dan de ander.Heeft ook met je werk en stress te maken.
Ja zit denk wel goed met die 20wk echo.
Voel mij verder super.Ben alleen strontverkouden en keelpijn waar ik dan weer niet wat voor durf in te nemen.Gelukkig lekker 2dg vrij dus beetje uitzieken.
Voel jij je ook goed engeltjelief?

Oh! Hier nog een die verkouden is! Idd erg vervelend maar de verloskundige zei dat je niets in mag nemen dus lekker stomen... Tip ;)
Verder heb ik nog niet zoveel energie als voor de zwangerschap maar gaat de goede kant op.
Op dit moment een beetje in een dipje.. Gedachte dat alles zal veranderen, we zijn ook pas getrouwd dus daarin ook veel veranderingen.. Ach! Het hoort erbij dus komt allemaal goed maar voor vandaag is alles een beetje teveel...

Wanneer heb je je echo? Wij 6 januari!

Ja, vervelend he, ik ben ook al verkouden... Als je keelpijn hebt ofzo, mag je wel paracetamol of aspirine nemen, maar wel zonder cafeïne!
Geen ibuprofen. Voor de zekerheid kun je het nog navragen bij de vk.
En lekker wat keelsnoepjes.. ook weer niet te veel, schijnt dan niet goed te zijn..

@ engeltjelief, wanneer zijn jullie getrouwd? Wij zijn dit jaar op 15 april getrouwd! Dus ook veel veranderingen, hebben ook net vorige week een huis gekocht, verhuizing is in januari/februari waarschijnlijk.

Idd of honingdropjes ;) Lekker!! Maar weer niet te veel.. Je bloeddruk gaat omhoog door drop...

@Tes1 We zijn op 12-11-2010 getrouwd.. En vanavond beginnen met verbouwen...
Spannen om te verhuizen! Let je wel op je rug enzo!

Grappig wij zijn ook dit jaar getrouwd.
23april 2010.
Das ook toevallig alle drie dit jaar.
Paracetamol mag je inderdaad gewoon innemen 3xdgs tabletten per dag.Gister te horen gekregen van verloskundige.
Engeltjelief@ik heb 7jan 20wk echo.
Wij gaan met 24wk ook nog een 4d-echo laten maken.
Willen jullie ook weten wat het wordt?

Wij willen ook een pretecho laten maken!!
En ja! We willen ook weten wat het wordt.. Ik kan nu al niet wachten hoor.. Eerst nog kerst en oud & nieuw.. ;)

Terug
Bovenaan