Vanaf wanneer harde buiken

Ja wij kunnen ook niet wachten.Heb nu wel onwijs zin in kerst en oud/nieuw.In tegenstelling tot andere jaren.Wij zijn vier jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik vond dan deze maand altijd erg moeilijk.
Heb jij al een buikje?Wanneer ben jij uitgerekend in juni?
Wij 4juni.En mischien zelfs week eerder.Verloskundige denkt dat ik week verder ben dat horen we dus volgende maand.

Hoi allemaal,

Wonder2011, hoe is het nu met je buik? Volgens mij kan het veel te maken hebben met stress en veel doen. Dan heb ik er ook vaak last van. Verder zouden we nu allemaal moeten gaan groeien! :)

Als je veel keelpijn hebt kan thee met een grote schep honing ook helpen. Dat hielp bij mij in ieder geval. Zeker geen strepsils nemen, die schijnen echt niet goed te zijn!!!

Wat leuk dat jullie allemaal dit jaar getrouwd zijn! Wij gaan komend jaar, op 7 oktober trouwen.
Heel leuk, ik ben 11/9 gevraagd en waarschijnlijk 12/9 bevrucht geraakt!

Ik wens jullie alvast veel plezier met de 20w echo! Ik mag pas 19/1.

@wonder2011 Kan me voorstellen dat jullie zitten te wachten op kerst en oud en nieuw!! Geniet er ook lekker van he :)
Ik heb niet echt een buikje.. Ja, heel klein beetje.. Kan wel m'n baarmoeder voelen en ben wat forser van mezelf ;)
Ben 30 mei uitgerekend maar gezien mijn zussen en ik ong een week later zijn geboren verwacht ik dat ook van onze spruit! Wel spannend want 2 juni is mijn man jarig en 5 juni ik!
Maar als je een week verder bent lopen we ongeveer gelijk!

@jenny75 Wat leuk dat je gaat trouwen! En haha 11/9 gevraagd en waarschijnlijk 12/9 bevrucht geraakt! Leuk :) Heel veel succes met de voorbereidingen..
Heb je al een jurk..?

Jenny@nu gaat het weer goed met mijn buik.Geen last meer van gehad.Ben alleen nog behoorlijk verkouden en heb keelpijn.Vannacht nauwelijks geslapen.
Leuk hoor dat je ook gaat trouwen en dat is heel grappig dat je dag na het vragen waarschijnlijk bevrucht bent.
Engeltjelief@de een groeit natuurlijk ook sneller dan de ander.Had zelf ook niet verwacht dat ik snel ging groeien.Ben van mijzelf slank en strakke buik.Dus dacht duurt wel even,maar het valt nu wel al echt op.
Mag ook wel met bijna 16wk :)
ja als ik week verder ben dat denk ik dan ook (dan is het bijna 16wk a.s zaterdag) dan ben ik 28mwi uitgerekend.

Ik heb al een jurk.
Ze adviseerden op tijd te komen, zodat ze een goed beeld hebben van hoe ik normaal ben.
Ben daarom met 10 weken gegaan.
Het is wel een model waar ik een beetje buikje in kan houden.

Maar ja, ik ben 5 juni uitgerekend en ga 7 oktober trouwen. Dus 4 maanden om erin te gaan passen!

Zit je daarom ook bij de juni-moeders? Omdat je verwacht later te bevallen?

Mijn reactie was eigenlijk alleen voor engeltjelief, omdat ik weer eens niet naar de volgende blz had gekeken.
Maar fijn dat je buik weer beter gaat!
Als je zo slank bent is het natuurlijk ook eerder zichtbaar.
Ik denk dat ik inwendig echt wel groei, want als ik normaal op mijn rug lig is de buik plat en nu niet meer helemaal.

Succes met je keelpijn, wonder2011

@jenny75 Oooh dan heb je inderdaad nog wel ff tijd om weer in shape te komen ;)
Ik zit inderdaad bij de juni-moeders omdat ik verwacht een juni-mama te worden hihi
Na het lezen van je laatste berichtje ben ik ook liggend gaan voelen aan m'n buik... Aaaah! Een deel van m'n buik krijg ik ook niet meer plat! :)

@wonder2011 Wanneer weet je of je een week verder bent?

Engeltjelief@vandaag verloskundige gebeld.Uitslagen van IVF zijn onderweg.Ze geven mij aankomende week een belletje als het binnen is.
Dus ben zeer benieuwd.

Terug
Bovenaan