Vanaf wanneer in zitje van winkelwagen?

Ik weet niet meer precies hoe oud mijn zoontje was toen hij in het winkelwagentje zat. Hij was/is best groot dus hij paste al redelijk snel niet meer in de maxicosi. Ook niet op het winkelwagentje. Hij kon op dat moment al wel zitten, maar viel nog snel om. Ik heb er een sjaal omheen gebonden. Ideaal, vond ik. Zo zet je hem eigenlijk vast in de wagen. Tussen de spijlen door van de wagen en om zijn middeltje. Kan hij er zeker niet uit vallen of onderuitzakken. Probeer het, misschien is het voor jou ook wat. Ze vinden het trouwens echt geweldig om te zitten in het wagentje. Veel leuker als liggen. Hij heeft de hele weg met eeen grote lach op zijn gezicht gezeten, en ik ook. Het is zo leuk. En dan ineens is hij weer een stuk groter vond ik. Als je hem zo ziet zitten. Nou succes en laat het nog even horen of het gelukt is. Groetjes Isa
 
Hoi allemaal,
Inmiddels heb ik het gewoon geprobeerd en het ging geweldig! Geen probleem, dus ik heb geen sjaal meer nodig. Hij vond het inderdaad erg leuk en zat ook met een brede glimlach naar iedereen te kijken! De lieverd! Ik vond het zo vertederend dat ik hem een dikke kus gaf en uitgerekend daarvan raakte hij even uit zijn evenwicht en viel bijna om. Maar verder ging het al heel goed.
Bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan