Vanaf wanneer kindje voelen

<p>Goedeavond,</p><p>Vanaf wanneer voelde jullie je kindje?</p><p>ben nu 15.4 weken en voel soms wat geks in me buik kunnen  natuurlijk ook gewoon me darmen zijn geen idee wanneer je wat gaat voelen.</p>

Bij mijn eerste voelde ik vanaf 20 weken, maar nu bij mijn tweede vanaf 15 weken al. Kleine plopjes voelde ik, alsof ik vlinder in me buik had indd een beetje gek gevoel. Nu met 23 weken voel ik mijn kindje heel goed!

Oke het kan dus wel al haha we wachten nog wel even af dan ben zo benieuwd hoe het gaat voelen! En vanaf nu zal het dan natuurlijk alleen maar meer en beter worden. Dank je wel voor je reactie

Ik voelde met 16 weken ineens een onbekend plopje in mn buik nadat ik ineens heel hard moest niezen! Wist het toen niet zeker maar vanaf toen voelde ik telkens dezelfde plopjes en niet veel later ook gekriebel zoals een vlinder

Ik voelde het met 17 weken zwangerschap. Een speciaal gevoel..kleine stootjes vooral toen ik ging liggen merkte ik het op. 

Ik voelde vanaf 16 weken kleine kriebeltjes in mijn buik en vanaf 19 weken voelde ik opeens de schopjes! Zo speciaal ?

Ik voelde mijn dochter rond de 17 weken. Daarna werd het steeds duidelijker, tot slapeloze nachten toe!
Groetjes

Terug
Bovenaan