Vanaf wanneer kindje voelen

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ik voelde hem toen ik 14.5 week was.
Hele kleine kriebel in mijn buik.
Daarna heb ik echt weken niks gevoeld tot ong 19 weken. Toen ging ik hem echt steeds vaker voelen.
Inmiddels ben ik 34 weken en gisteren voor het eerst gevoeld dat hij de hik had.
Geniet van de momenten dat je je babytje voelt ? en heel veel succes nog tijdens je zwangerschap.

Ik heb met 15 weken voor het eerst een plopje gevoeld, nu 21 weken en moet het nog steeds doen met af en toe een beweging. Placenta ligt voor dus duurt langer voor ik het echt gaat voelen. En mijn ukkie groeit nu nog naar binnen, buik wil ook nog niet.  We hebben geduld haha 

Wat fijn dat jullie de kleine allemaal al zo lekker voelen zeg ?! Ik zit op 20,5 week, en voel nog helemaal niets helaas. De placenta ligt niet voor.. ik wacht nog even af, maar ben wel al jaloers op al die leuke verhaaltjes hierboven hoor haha? geniet ervan❤️!

Ik voel het vanaf 18 weken, inderdaad plopjes of iemand ergens in je buik duwt.
deze week had hij ineens een bewegingsaanval haha! Leek wel alsof hij naar buiten wilde door mn buik heen!! Dus toen kon mn partner het ook voelen! Ben nu 19wkn

Dit is mijn eerste zwangerschap en voelde hem ook al rond 16 weken. Voelde als een soort zenuwtrekking die je soms wel eens bij je oog hebt, maar dan in m'n buik! 

Ook hier een eerste zwangerschap en placenta aan de voorkant. Ik voelde haar voor het eerst rond de 16/17 weken en daarna soms dagen/weken niks meer gevoeld. Nu eindelijk sinds deze week (21,5) merk ik dat de beweging wat vaker en sterker is waardoor je het ook goed van de buitenkant kan zien :) Eindelijk haha. Hopelijk blijf ik het nu voelen, stelt me wel heel gerust. Hoop dat jij hem/haar ook snel gaat voelen.

Terug
Bovenaan