vanaf wanneer positiekleding?

Hallo,

Ik heb een vraagje. Ben pas 9 weken van mijn eerste kindje maar mijn kleding zit nu al niet meer echt lekker. Knopen staan vaak open of met een elastiekje. Over 2 weken ga ik voor het eerst naar de VK en ga voor die tijd zeker niets kopen, maar vanaf wanneer zijn jullie positiekleding gaan dragen??

hoi...

Eigenlijk vanaf het moment dat ik kreeg wat jij nu beschrijft ben k positiekleren gaan kopen. Ik draag dezelfde nu nog steeds dus ze groeien goed mee...komt dat de truitjes er echt voor gemaakt zijn natuurlijk en de broeken altijd stretch zijn. Dus ik heb er nu nog steeds plezier van en ben al bijna 31 wkn. En de 40 wkn haal ik ook vast en zkr wel met deze kleren hoor, nog zat ruimte :)

Gr angela

Heej,

Ik droeg volgens mij vanaf week 15 ongeveer positiekleding. Ik kon ook al eerder mijn broeken niet goed meer dicht doen en toen heb ik gewoon 2 leuke 'soort van' jogging broeken gekocht in een maat die wel pastte! Want ik had al wel wat positiekleding van een vriendin geleend maar dat zat ook nog niet echt goed. Het was echt zo'n tussenperiode.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes Rinszz 37,2wk

Bij een week of 13/14 kon ik echt m'n shirtjes niet meer aan, m'n taille verdween nl. als eerste (volgens mij drukte m'n baarmoeder m'n darmen nogal opzij )
Bij een week of 14/15 heb ik ook positiebroeken aangeschaft.
Volgens mij gaat het er vooral om dat je kleding draagt waar je je prettig in voelt! Een kennis van mij droeg bij 20 weken nog steeds haar eigen broeken, omdat ze dat 't fijnst vond. Anderen dragen positiemode de dag nadat ze erachter komen dat ze zwanger zijn!

Dus... wat jij wilt!

hoi.het ligt natuurlijk helemaal aan je zelf.ik ben ook positie broeken gaan dragen met een week of 8 of negen.moet zeggen dat het heerlijk zit.ik zat met mijn gewone broeken   op het ind van de middag tegen de avond met mijn broek open.het probleem was makkelijk op te lossen.het is gewoon persoonlijk.ben nu 13 weken en 1 dag zwanger.groetjes,karin

ik draag mijn positiekleding al sinds de 8e week, het is mijn tweede en gaat toch allemaal wat sneller.

wat jij omschrijft, mijn kleding zit niet meer lekker, dat had ik dus ook en daarom aan de positiebroeken gegaan en dat zit een stuk lekkerder moet ik zeggen.

Liefs,

Suus

Hoi,

Ik heb vlak na mijn positieve test wel een zwangerschapsbh gekocht,omdat mn eigen bh's vreselijk begonnen te zitten. Nu is het zover dat mn eigen bh's bijna niet meer passen en ik dus mn collectie moet gaan uitbreiden, ha ha!
Vorige week heb ik mn eerste positie (spijker)broek gekocht. Deze draag ik alleen 's avonds. Heb nog niet echt een buikje, maar ook mijn broeken zitten niet echt lekker meer. s Ochtends gaat het prima, maar aan het einde van de middag en de avond zitten ze straks (opgezette buik/ darmen denk ik). Dus als ik thuis kom uit mn werk, gaat de positiebroek aan. Werkt voor mij prima. Ben nu 10 weken ongeveer (weet het niet precies).

Gewoon doen waar je je lekker bij voelt.

Groetjes Anoek

hoi, bij mijn eerste ging ik pas voor positiekleding bij 3 maanden, maar nu zwanger van de 2e en toen heb ik vanaf de 6 weken al mijn positie kleding aan, zat uiteraard nog niet helemaal lekker maar mijn gewone kleding ging echt niet meer.(bij de buik vooral)

groetjes linda

Terug
Bovenaan