vanaf wanneer positiekleding?

hoi hoi,

ik heb met 6 weken mijn eerste positiebroek gekocht.
ik kon toen de meeste normale broeken al niet meer aan.
ik zou zeggen kopen wanneer het nodig is.
dit is toch bij iedereen anders.

groetjes kwinty.

Ik heb mijn eerst positiebroek gekocht toen ik 20 weken zwanger was.
Ik kan nog steeds een paar broeken aan van voor mijn zwangerschap (laag model).
Wel moest ik rond 15-16 weken rondkijken voor wat langere shirtjes, omdat alles te kort was geworden. Ben nu 28 weken zwanger en heb nog steeds vaak mijn gewone kleding aan. Het is dus erg persoonlijk.
Dus als je gewone kleding niet meer lekker zit, dan zou ik gewoon zwangerschapskleding kopen (of kleding in een maatje groter)  ongeacht het aantal weken dat je zwanger bent.

Groetjes Gea 28 weken en 5 dagen zwanger

hoihoi
 ik draag al sinds 7 weken positie kleding
collega's vonden dat heel raar , maar mijn eigen broeken zaten gewoon niet meer lekker
volgens mijn verloskundige ligt mijn baarmoeder erg hoog, en groeit het kindje   flink
inmiddels ben ik 18+5 en heb ik al een flinke buik, lekker showen dus
groetjes peet

hoi,
ik draag nu 2 weken positie broeken (ben nu 15 w) omdat m'n broeken niet meer lekker zaten, echt een verademing!
het nadeel van een maatje groter kopen vind ik dat het dat verder zo als een hobbezak om je lijf hangt.

xxsuzan

Hoi, ik heb met 8 weken mijn eerste zwangerschapsbh al gekocht, mijn eigen begonnen echt pijn te doen. Toen we het met 10 weken verteld hadden, kreeg ik van mijn schoonzusje een doos vol zwngerschapskleding. En ik kan je zeggen dat het echt een verademing was, liep ook al met elastiekjes om mijn knoop en begon pijn te doen op mijn buik. Helaas ben ik daar vrij gauw weer uitgegroeid (het was allemaal maatje erg klein), maar omdat het zwangerschapskleding was is het rekbaar. Heb in de loop der tijd wel het een en ander gekocht, het moet lekker zitten en vind dat ik op mijn werk toch wel enigzins gepast gekleed moet gaan.... En je kan er heel lang in groeien, heb nog 10 weken te gaan en dat gaat best wel lukken....
Succes met zoeken.

mn vorige zwangerschap kocht ik met 12 weken broeken een maat groter,die kwamen na de bevalling de eerste maanden ook goed van pas.vanaf een week of  18 kon ik alleen nog maar positiekleding aan.
nu ben ik zwanger van de 2e en dan zal t wel iets eerder zijn denk ik.

Terug
Bovenaan