Hallo allemaal,
Noa is nu 6 weken en 2 dagen en slaapt - afhankelijk van de laatste fles - zo'n 4 uur door en na de nachtvoeding nog zo'n 4 uur. De laatste fles staat eigenlijk gepland om 22.00 uur, maar dat kan verschillen van 21.30 tot 22.30; afhankelijk van dat tijdstip meldt ze zich zo'n 4 uur later. Voor de fles van 06.00 uur zet ik de wekker, wat soms niet nodig is omdat ze zich eerder meldt, en soms omdat ze zich nog niet heeft gemeld.
Ze heeft sinds haar geboorte eigenlijk maar 2 nachten gehad waarin ze behoorlijk gespookt heeft; huilen, huilen, huilen zonder dat we haar konden troosten of wisten wat er aan de hand was. Maar, ze heeft ook al 1 nacht gehad waarin ze WEL doorsliep Ik blijf gewoon de regelmaat erin houden, hopende dat ze zeer binnenkort een keer doorslaapt, er vanuit gaand dat dit pas bij zo'n 3 maanden zal zijn. Gelukkig ben ik gezegend met een man die meer een avond-/nachtmens is en dus vaak de laatste fles en de nachtvoeding op zich neemt, terwijl ik een ochtendmens ben en er 's morgens goed uitkan, waardoor we beide toch wel genoeg nachtrust krijgen. Behalve als mevrouw weer van plan is om te spoken natuurlijk!
Groet,
Anouk, mama van Noa sinds 26 juni 2007