vanaf wanneer testen, en met welke test

A

Anoniem

Guest
hallo heb mijn nod 3 okt.
vanaf wanneer kan ik testen en met welke test.
heb net misselijk boven mijn avondeten gehangen maar vanmorgen zag ik niets op de test.....

Hoi inimini

Volgens mij kun je eigenlijk vanaf nod testen, maar heb ook weleens gelezen 2 dgn ervoor, dus 1 okt. Maar het verschilt ook nog eens per persoon en misschien ook nog wel per merk.
Dus eigenlijk heb je niet zoveel aan m'n antwoord... Wachten duurt lang heSucces ermee en hopelijk is het positief
Groetjes Mirjam

Hoi inimini

Ik heb ook mijn NOD op 3 oktober. Ik ga het weekend
denk ik de test halen en dan effe afwachten meestal voel ik
het aankomen dus weet ik het zaterdag of zondag of het kom
of niet ik zal aan je denken veel succes ermee we horen het wel.

Veel liefs Ronda

hoi inimini,

ik heb bij babybrabbel mijn testen gekocht die zijn goedkoop en betrouwbaar ik had ze van CLAERVIEW.

toen deze positief was ging ik toch twijfelen en kocht een predictor test die wel erkent staat als goede test(dacht ik).

maar hier op het forum zeiden de dames dat predictor wel eens later
positief test dan een andere test dus raadde hun mij aan om met
CLAERBLUE te testen .

ik heb die dus gekocht en met middagurine getest en hij was SUPERDUIDELIJK !!!!!!!!!ik zou die dus aanraden

groetjes dollie

Ik zou niet te vroeg testen, tenminste even wachten tot je NOD.
Ik heb nog maar 1 keer getest, heb die van de Kruidvat gekocht.

hoi
Wat vinden jullie van de betrouwbaarheid van de testen van de DA drogist?

he meiden,

wil jullie ff een advies geven. als je al wilt testen,wacht dan tot je nod voorbij is.ik weet dat dat heel erg moeilijk is,maar ten eerste als je voor je nod test en hij si nega is dat zonde van je geld en ten tweede als jij voor je nod een positest hebt,dan is er een grote kans dat het een miskraam wordt,het gebeurt nl vaak dat een eitje wel bevrucht word en misschien innesteld,maar voordat je dan onig wordt weer loslaat om eht zo te zeggen.dit gebeurt vaker dan iedereen denkt,omdat je dan in weze gewoon ongi wordt en als je dan neti had getest voor je nod dan had je ook nooit geweten dat het raak kon zijn. het scheelt je een hoop pijn en verdriet en valse hoop.
het meetse betrouwbare om te testen is toch hoe moeilijk dat ook is een paar dagen na je nod.

er zijn testen die beweren dat je kan testen voor je nod,goed dt kan wel,maar een zuiver reslutaat kan je dan neit krijgen omdat je niet weet of het alsnog fout gaat of neit.

ik probeer niemand een rotgevoel te geven,maar hoop neit te veel op dingen.wacht tot je nod daar is en test dan.des te betrouwbaarder is het.en als je overtijd raakt en test dan posi dan is er nog steeds de kans op een miskraam,maar die is dan al weer wat kleiner als voor je nod.

succes allemaal met klussen en wachten.

hoop voor jullie dat jullei dromen snel in vervulling zullen gaan en dat pijn en verdriet zullen bespaard blijven.

gr nathalie

Ik ben het helemaal met je eens Nathalie! Die reden om nog even te wachten met testen wordt nogal eens vergeten.
Natuurlijk is het moeilijk om te wachten, ik heb ook al weer met de testen in handen gezeten. En dat terwijl ik eigenlijk weet dat de kans wel erg klein is dat het deze keer raak is.
Het is in sommige gevallen heel goed mogelijk dat je al voor je NOD positief test maar het is ook zo dat, als ik het goed heb, maar één op de vier bevruchtte eitjes ook echt op een zwangerschap uitloopt.
En de teleurstelling van een positieve test en vervolgens toch een menstruatie, die wil ik mezelf liever besparen.
De teleurstelling dat ik weer gewoon ongesteld ben geworden is al vervelend genoeg!

Dus hoe moeilijk ook .... ik wacht in ieder geval tot 1 dag na mijn NOD. (4 oktober) en ik denk deze keer zelfs tot de zaterdag erna.

Groetjes, Maisie

Terug
Bovenaan