vanaf wanneer testen, en met welke test

Hoi iniminie, ronda en maisie, en alle anderen,

Ik lees dat jullie NOD ook op of rond 3 oktober ligt.
Nou ik dus ook. Ik heb eigenlijk het meeste gelezen over de Clearblue,
en daar heb ik een hoop positieve dingen over gelezen.
Maar als het op je NOD dag niet komt, zou je dus (morgen) de dag erna,
al kunnen testen. Ik vroeg dit toevallig gister ook aan mijn man, zo van, stel ik zou niet ongi worden, hoe lang wachten we dan, tot we gaan testen, hij zei idd het weekend. En nu snap ik eigenlijk pas, hoe jullie het al die tijd hebben gedaan, door steeds te wachten, die situatie heeft zich bij mij niet voorgedaan, het zou nu de 3e ongi zijn, dus zo'n ervaring heb ik nog niet meegemaakt. Ik ben ook erg benieuwd of het weg blijft. Maar ja, eigenlijk moet ik me daar pas vanaf morgen druk over gaan maken, want er kan   vandaag nog vanalles gebeuren. En idd gelukkig zijn we op het werk, dan ben je er minder mee bezig. En hoef je alleen maar te kijken als je naar de wc gaat, terwijl je thuis als je ook maar iets voelt, meteen naar de wc rent......
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen voor de komende uren, dagen en een geweldig weekend wensen (dan komt uit dat we allen zwanger zijn. Een  voor ons allemaal. Groetjes en hou ons allen op de hoogte, we zullen  Groetjes Soraja

hallo inimini,

ik vind het op zich ook verstandiger om te testen na je NOD, maar ja ik ben te nieuwsgierig dus heb net getest terwijl mijn NOD pas a.s. woensdag is. Dus op de vraag welke test voor de NOD al resultaat geeft kan ik je het volgende zeggen:

De test van de apotheek eigen merk gaf vanochtend heel vaag streepje
en de Clearblue een vage plus, die heb ik paar uur later gedaan.

Ik ben me er bewust van dat er nog van alles mis kan gaan maar was stiekem toch blij...

Bij mijn vorige zwangerschap, mijn zoontje is nu 2, testte ik ook "te vroeg" ook positief en gelukkig zo gebleven, dit was toen ook met Clearblue.

Dus voor de nieuwsgierige aagjes onder ons, wees wel bewust van de risico's maar als je niet kunt wachten weet je nu welke testen heel gevoelig zijn.

Groetjes
Sammy

Terug
Bovenaan