Vanaf wanneer voelde jij je baby voor het eerst?

Hayy dames!

Allereerst iedereen die zwanger is gefeliciteerd!
Ik ben momenteel 11 weekjes zwanger en op de termijnecho zag alles er prima uit. ZGen de baby al goed bewegen, en vond dat zo raar om te zien maar in de tussentijd niets te voelen! Nu weet ik dat 11 weekjes natuurlijk nog veel te vroeg is om de baby te voelen, maar je leest heel veel uiteenlopende verhalen op internet over wanneer dit dan wel zou zijn, dus vandaar mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen onder jullie!

Wanneer hebben jullie je baby voor het eerst gevoeld, ik kan niet wachten!

Ja gek is dat hè?
De eerste met 15 weken en de tweede met 14 weken. 
Een vriendin van mij voelde het met 22 weken dus het kan alle kanten op! 
Succes met afwachten ;) 

Beide van binnen rond week 20 en van buiten rond week 22 ☺️ zelfs ondanks de ongelofelijk beweeglijke echos inderdaad, ze zijn dan gewoon nog zo klein dat het geen impact heeft op jouw lijf. Nog eventjes geduld dus ❤️

Ik voelde het zelf duidelijk en regelmatig vanaf 20 weken eerder achteraf ook wel maar dan is het vaak nog huh.. was dat de baby nou? Mijn placenta ligt wel aan de voorkant en het is mijn 1e kindje dat scheelt ook allemaal :)

Hallo ik heb een vraag je voor uallereerst proficiat ben ook zo een 11 weken voel ook nog niks maar dit is mijn 4 de kind het zal pas rond de 20 weken zijn bij mijn andere kinderen toch.was het zo. Ik zou je zelf iets willen vragen. Op de echo staat 10 w en 0d +- 6 d ben je dan 10 weken en tussen de 0 en 6 dagen omdat ze da ni kunnen bepalen. Ben het vergeten vragen tis bij ook al 9 jaar geleden dat ik mijn laatste kind had mijn oudste is 13 en tweede 10. Begrijp je wat ik bedoel

Terug
Bovenaan