Vanaf wanneer voelde jij je baby voor het eerst?

Hoi Latje, Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag aangezien er bij mijn laatste echo 10+4 stond. Dus er zat geen speling in de dagen. Maar wat jij omschrijft lijkt me het meest logisch. Misschien lag je kindje wat onhandig om te meten waardoor er teveel variatie heeft gezeten in de lengtemetingen die ze hebben gedaan? Als je twijfelt zou ik gewoon de verloskundige bellen. Hebben ze je ook geen datum gegeven dat je uitgerekend zou zijn? Adh daarvan kun je natuurlijk ook uitgereken hoe ver je bent, veel websites hebben hier een rekentool voor!

Ik voelde het vanaf precies 17 weken. En eigenlijk meteen dagelijks, hoewel ik eerst wel twijfelde of dit het nou wel echt was, of dat het misschien toch mijn darmen waren (dit is mijn eerste zwangerschap). Maar het werd na paar dagen ook wel duidelijker, plop! ? en zeker weten ter hoogte van mijn baarmoeder dus toen wist ik het zeker. Mijn vriend voelde het een week later ook (vooral als ik op mijn rug lig is het goed te voelen voor hem)

Bij 21 weken en mijn vriend voelde het vanaf 25 weken ongeveer. Ik ben nu 32 weken zwanger en nu voel ik hem dagelijks heel erg goed wat ook moet.

Eerste x dat ik ons meisje voelde was al met 14wkn ongeveer. Mijn man voelde haar met 18wkn. Het verschilt heel erg dus pin je niet vast op de antwoorden die je hier krijgt he. Komt allemaal goed

Terug
Bovenaan