Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ze al vanaf week 33 onder m,n bed,ik moet je zeggen dat het echt veel makkelijker opstaan is,vooral als je last hebt van je bekken zoals ik.
Dus al bijna 3 weken!
groetjes
35wk5dg
mijn man zet eind van de week het bed op in de huiskamer. dan komen er ook gelijk klossen onder.
we hebben boven geen douche en die moet op de zelfde verdieping staan als je bed. (wordt hier verteld)
ik kan de trap haast niet meer op dus mag van mij ook wel.
ik ben eind van de week 35 week en aantal dagen.
ik krijg 16 februari een liggingsecho en heb daar reuze veel zin in.
ben vandaag net weer geweest en kindje lag niet meer in de bekken!
2 week terug wel iets. heb nu de kont in de ribben zitten. ook een erg fijn gevoel. niet dus.
Bij 37 wk, omdat het dan moet. Ik stel het zolang mogelijk uit, omdat ik het waardeloos vind om in zo'n hoog bed te klimmen. Daar weegt voor mij het gemak waarmee je dr dan weer uitkomt niet tegenop. Ook bij zhbevalling moet je ze dr onder hebben, want je weet nooit of je door een supersnelle bevalling misschien toch thuis bevalt..
en als aanvulling ook voor de kraamzorg moeten ze eronder, ivm arbo. anders kunnen ze je niet controleren, en mogen ze je bed niet verschonen ed.
Wij kregen toen te horen met intake gesprek dat het geadviseerd werd met 37 weken (bij een ziekenhuisbevalling).
het is bij ons uiteindelijk nvt geweest.
Bij ons werd geadviseerd omdat ons bed redelijk laag is ipv klossen (die zouden nog te laag zijn) frisdrankkratten te halen. en ik wilde ze pas door mijn man laten plaatsen als het zou beginnen.