VAnaf wanner doen jullie de kleine in de wandelwagen

hoi,

ons manneke ligt al sinds de 3 maanden in de bugy, omdat hij niet meer in de reiswieg paste. ik vind het nog steeds niet ideaal, want hij slaapt er minder (bijna niet ) in en de buggy kan niet helemaal plat, dus ver wandelen kan ook niet, want dat is weer niet goed voor zijn ruggetje. helaas hebben we bij het kopen van de wagen op van alles gelet alleen niet op de maat van de bak en die dingen zijn best klein vind ik.

gr floor

Hoi,

Onze oudste lag met 5 mnd. klem, dus toen ging hij in het zitje. Zover mogelijk plat totdat hij kon zitten.  Bij onze jongste heb ik nu  de bekleding uit de bak gehaald, zat vast met klittenband.  Opeens heb ik er weer 10 cm. bij, dus misschien haal ik het wel totdat hij 6 maanden is.

Welke wagens hebben jullie? Daar hangt het vast ook mee samen.

Groetjes junimama.

Ow goed idee van je zeg, om daar eens naar te kijken, dat van die voering / bekleding. Bij ons is die nml ook wel lekker warm en zacht en mooi maar neemt idd wel ruimte in. Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben, haha.

Morgen ga ik nml op visite en ze heeft daar geen bedje waarin ze kan slapen, en een campingbedje meenemen is geen optie want moet lopend heen (geen auto bij huis en ze wonen op loopafstand), dus dan wil ik de kinderwagenbak weer op het onderstel zodat ze daarin kan slapen.

Wij hebben de Quinny Buzz :

Die Buzz is leuk! Wij hebben onze wagen bijna 3 jaar geleden gekocht en er zijn nu zoveel mooiere. Wij hebben echt een lomp groot ding en ben de rode kleur zat. Maar ja ga natuurlijk niet nu een nieuwe kopen, moet het er nog maar 2 jaar mee doen.
Wij hebben een mutsaert, trouwens.

Groetjes Junimama.

Ons meissie is ruim 5 maanden en eerlijk gezegd gebruik ik de wagenbak bijna zowiezo nooit.
Ten eerste omdat het geen doen is om dat ding met kind en al de trappen af te slepen (woon 2 hoog) ten 2e heb ik nog trauma's, mijn 1e wilde namelijk nooit in de wagenbak en brulde heel de buurt bij elkaar. Ik gebruik dus vaak de maxi cosi. Haha, gaat prima en ben ook weer geen uren achter elkaar onderweg gemiddeld genomen.

Laatst heb ik de gewone buggy genomen. Ik reed met vrienden mee en het Quinny onderstel pastte niet in de auto. Onze buggy (chicco) kan helemaal plat, dikke warme zak erin en het ging best voor dat korte wandelingetje.
Leeftijd maakt denk ik niet zoveel uit, als je kindje maar niet heen en weer ligt te rollen met het koppie.
Irem is extreem sterk in haar nek dus dat zou al best moeten kunnen. Toch houd ik het nog even bij de maxi cosi... misschien over een maandje dat ik het wandelwagen gedeelte erop zet, en de adapters er gewoon nog even op laat zitten.

Groetjes,
Nina

Helemaal eens met nientje1985! En dat van die huilende kinderwagenbak herken ik ook, dat deed Erikjan ook en loop je achter zo'n huilende bak. En toen hij met 2,5 maanden plat in de wandelwagen lag was het goed, en die zat er nog op, en zo is Idamirthe er ook in gegaan, ik heb dus nooit de kinderwagenbak voor haar erop gehad.  Maar ze is tevreden hoor zo plat achterover, lekker warm in het voetenzakje in de wagen.

Janine

Hoi dames,
Ik heb eigenlijk nog nooit gereageerd, maar lees wel al sinds m'n zwangerschap mee.
Onze Ties (27-05-2008) ligt nog "lekker" in z'n bak. Wij hebben een bugaboo cameleon en die bakken zijn behoorlijk lang! En zowiezo een ontzettende fijne wagen vind ik....
Maar onze grote vent wil eigenlijk niet meer liggen dus ik zal binnenkort ook maar eens overstappen.  

Tot de volgende x
Groetjes mama van Ties

Nou hier zijn we ook overgestapt .... De kleine is nu 5,5 maanden. Inderdaad is de Cameleon van Bugabo een topwagen! En ook een lange bak. Maar nu werd het toch wat aan de krappe kant. Ik zet de wagen nog niet helemaal rechtop en zo is het nog een beetje ligstand.

Terug
Bovenaan