Vanaf welke leeftijd rolden jullie kids op hun buik?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mette is nu 3 maanden en 2 weken en sinds deze week rolt ze op. Eerst nog met haar armpje onder haar lichaampje waardoor ze niet helemaal om rolde maar vandaag lag ze plat op haar buik met beide armpjes aan de zijkant. Ben even benieuwd of dit niet wat vroeg is.

lfs ing

hoi

mijn dochter was 15 weken toen ze op haar buik kon draaien en even later ook terug.
het cb was zeer verbaasd.

gr natasja

Rik is nu 14,4 wk en die rolt nog niet op zijn buik, maar hij rolt wel van zijn buik naar zijn rug terug !!!

Zo grappig om te zien. En of dat vroeg is weet ik eigenlijk niet.

Dikke zoen
Saskia
mv Rik 14,4 wk

Ons zoontje doet het nog steeds niet!
Hij is 5,5 maand.
Maar hij heeft wel een tijdje in een kussentje gelegen van de fysio, zodat hij niet naar zn buikje kon rollen (dit ivm zn voorkeurshouding).
Dus mss heeft het daar mee te maken??

Groetjes Debby.

Lotte is ook 5,5 maand en die doet het ook nog niet. En die heeft niet in zo'n kussentje gelegen. Wel kan ze al staan en een beetje stappen...

Groetjes, Marisa

Feline is nu 4,5 maand en ze begint het nu te doen. Het lukt nog niet altijd.

groetjes Mariska

Hallo Inge,
Mijn dochter is van 7 mei en rolde op 19 augustus voor het eerst volledig om. Dus ook zoiets he,  3 maanden en 2 weken. Ze scharrelt nu ook rond in de box, want ik leg haar met hoofd naar voren neer, dan kijken we nog even naar elkaar, en even later ligt ze in compleet andere richting met iets te 'spelen'. Leuk hoor, dat gepruts met die garnalen handjes. bye

Hoi

Emma rolt sinds gisteren helemaal door, (op haar buik) en weer terug. Zij is nu   ruim 4 maanden (3-6).

Groetjes Marieke m v Emma

Terug
Bovenaan