Vanaf welke leeftijd rolden jullie kids op hun buik?

Hoi Inge,

Lynn rolt nu ook al zo'n twee weken van haar rug naar haar buik. Slaapt nu ook ook op haar buik, waar wij niet zo erg blij mee zijn! Terug lukt nog niet. Ze is nu 14 weken.

Tygo ligt ook in een voorkeurshoudingskussentje (leuk woord voor galgje!), maar die draait zich sinds vorige week (20 weken) om van rug naar buik! Van buik naar rug deed hij geloof ik rond week 17 ofzo.

Groetjes!

hoi anouk is bijna 16 weken en is druk aan het oefenen(1x gelukt),nu ligt zowat het gezicht wel in het boxkleed maar de rest van haar lichaam nog niet.ze zit nog wat met de armpjes in de knoei.
gr petra

Dean die rolt al vanaf 3 weken van buik naar rug maar nog niet andersom (hij heeft ook een gruwelijke hekel aan op zijn buik liggen!) ik heb hier ook filmpje van opstaan (daar was ie 5 weken) niemand geloofde me namelijk :p

Hoi,

het is echt niet te vroeg hoor dat je dochter zich omdraait. Mijn oudste deed dat pas met zeven maanden, mijn middelste al met zes weken en de jongste met ruim drieeneenhalve maand. Volgens mij schreef je wel eens dat je dochter vrij licht is en lichte kinderen kunnen vaak vlugger draaien omdat ze minder vet hoeven mee te rollen. Stijn is al ruim zeveneneenhalve kilo en daarom duurt het bij hem wat langer.

groetjes van Marloes

hoi  Ing

Het is idd niet te vroeg hoor, Umut draaide zich ook al om met 3,5 maanden, toen hij 4 mnd was kon hij ook terug rollen, hij is nu 5 mnd en bekijkt de wereld van alle kanten!
Groetjes Anneke (mv Umut, 12 mei 2007)

Finn draaide zich bij 3 maanden al om. Ik dacht dat het perongeluk was, maar sinds dien doet hij het dagelijks. Alleen terug rollen nog niet. Hij is nu 4,5 maand.
Ook boert hij enorm als hij op zijn buik ligt, daarnet kwam er ook nog een golf melk mee... dat is het enige nadeel.

Groetjes Anoesj

Finn draaide zich bij 3 maanden al om. Ik dacht dat het perongeluk was, maar sinds dien doet hij het dagelijks. Alleen terug rollen nog niet. Hij is nu 4,5 maand.
Ook boert hij enorm als hij op zijn buik ligt, daarnet kwam er ook nog een golf melk mee... dat is het enige nadeel.

Groetjes Anoesj

Terug
Bovenaan