Vanaf welke maat een jas aan?

Nathan is nu 10 weken, goh wat gaat dat snel, ook hij was erg klein bij de geboorte en heeft nu al wel regelmatig een jasje aan. Hij heeft maat 50/56, als hij in de maxicosi ligt dan heeft hij meestal wel een jasje aan ook al heeft hij een voetenzak. Ik heb ook vaak een jas aan dus dan denk ik dat hij dat ook wel nodig heeft. Het kan nu inderdaad vooral 's ochtends erg fris zijn. In de wagen heeft hij geen jasje aan maar dan ligt hij ook helemaal onder de deken. Ik hoop dat je er iets mee kan

Groetjes Karin  

Hoi Inge,

Ik heb wel een winterjas gekocht maar eentje voor zes maanden en verder. Waarschijnlijk kan ze deze in december/januari aan. Lynn is 9 weken weken en heeft een gemiddeld gewicht. Tot die tijd ligt ze waarschijnlijk is de wagen beschermd en heb ik wat dikkere joggingstof jasjes en inderdaad de voetenzak voor de maxi cosi.

groetjes,  

Ilske

Hoi Ing,

omdat ik nu nog een zomerjas aandoe krijgt Stijn ook gewoon een jasje aan van sweatstof. Als ik zelf een winterjas aandoe krijgt Stijn ook een winterjas aan, ook in de wagenbak. Met een maxicosi heb ik geen ervaring, want ik heb geen auto. En als het van de winter koud is heb ik nog twee skipakken voor hem. tegen ide tijd past hij niet meer in de bak en is het toch lekker warm, ook als hij in de voetenzak gaat, want hij zit tenslotte stil.

groetjes van Marloes

Hoi Ing,

Dankzij jouw vraag zijn wij nu in het bezit van een voetenzak voor de Maxi-Cosi. Ideaal ding voor het vervoer naar kinderdagverblijf bijvoorbeeld. Thankx!

Alleen de vraag wat ik nu met het schattige jasje ga doen...

Groetjes,

Renate

Ik heb voor Lotte een Lodger Bunker gekocht. Die roze met geborduurde bloemen. Net deze week binnen gekomen. Heel erg blij mee. Ideaal voor in de maxi-cosi of de buggy.

Ik heb ook een skipakje gekocht, dat vond ik makkelijker dan een winterjasje. Heb je toch al snel dat ze een 'blote rug'   hebben of zo. Voor wanneer ze niet in de Bunker zit. Lotte heeft nu ook maat 56 (morgen 19 weken), gaat bijna door naar maat 62. Ik heb een maat 68 skipakje gekocht.

Ik heb vorige week ook al wat winterkleertjes in maat 62 en 68 gekocht. Als ze straks aan die maat toe is hangt de zomercollectie er al en kun je weinig leuks meer krijgen.

Ik heb bij Lotte's geboorte/kraamfeest allemaal zomerkleertjes gehad in maat 62 of 68, 'anders is ze er zo snel uitgegroeid'. Ja leuk, zomerjurkjes in de winter... Alles kan zo nieuw een doos in en ik kan als nog alles zelf kopen.

Groetjes, Marisa

Oh, en ik bedoel inderdaad niet dat ze geen jas aankrijg als ze wel in de bunker zit hoor, zoals mijn voorgangster al schreef, ze zitten ten slotte stil! Ik moet even kijken of ze het dan niet te warm heeft met haar skipakje dan ook...

Ik heb zelf een skipakje gekocht met zo'n soort 'vachtje' aan de buitenkant. Die zijn heel dun, dus dan kunnen ze zich nog bewegen als ze die aan hebben. Bij sommigen worden het net michellin-poppetje. :)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan