Vanaf welke week positiekleding?

<p>Hi!</p><p>zoals de titel als zegt; vanaf welke week begonnen jullie met het dragen van positiekleding. En dan voornamelijk broeken?</p><p>Liefs Emilou ?</p>

Ik volgens mij al in het eerste trimester, wat vrij vroeg is. Mijn broeken drukten toen al op mijn blaas. Duurde nog even voordat er een buik in groeide ;) Tip: koop alvast een zwangerschapslegging. Daarover kun je jurkjes of lange shirts e.d. dragen. 

Het verschilt idd heel erg per persoon. Ik heb niet echt positiekleding gedragen (wel losse / elastische, of lage broeken natuurlijk want m’n spijkerbroeken gaan niet meer). Maar heb 1 positielegging en die heb ik 4 weken geleden gekocht (ben nu ruim 37 weken).
Ik vond het persoonlijk best zonde daar geld aan uit te geven omdat je het zo kort maar draagt (relatief), dus heb vooral elastische broeken en grote truien gedragen. En nu zijn jurkjes favoriet :)

Ik droeg vanaf week 13 ongeveer zwangerschapsbroeken. Heb er 4 gekocht in de sale. Verder zijn jurkjes erg prettig! 

Ik droeg met 6 weken al positiebroeken.. mijn darmen waren erg opgeblazen dus gewone broeken gingen niet meer. En het zit heerlijk haha. Mn buik is nu met bijna 9 weken iets minder opgezet dus ik kan mijn normale strechie broeken nog aan maar spijkerbroeken echt niet meer. 

Ik droeg met 6 weken al positiebroeken.. mijn darmen waren erg opgeblazen dus gewone broeken gingen niet meer. En het zit heerlijk haha. Mn buik is nu met bijna 9 weken iets minder opgezet dus ik kan mijn normale strechie broeken nog aan maar spijkerbroeken echt niet meer. 

Terug
Bovenaan